فرهنگی - آرشیو

/گزارش تصویری/ برگزاری پنجمین نشست گام در جهاددانشگاهی یزد گالری

پنجمین نشست از سلسله نشست‌های گفتگوهای اجتماع ‌محور(طرح گام) با موضوع آسیب‌شناسی نهادیه‌سازی عفاف و حجاب در بین نوجوانان و جوانان با حضور مدیر کل امور اجتماعی و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد و همچنین فعالان حوزه اجتماعی استان در سالن جلسات سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار شد.

ادامه مطلب
رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در بازدید از ایسنا: ایسنا همچنان خبرگزاری خوشنام در بین مخاطبان است

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در بازدید از ایسنا: ایسنا همچنان خبرگزاری خوشنام در بین مخاطبان است

رییس سازمان فرهنگی، رفاهی، ورزشی شهرداری یزد ایسنا را خبرگزاری همچنان خوشنامی در بین مردم عنوان کرد و گفت: هر چند که ایسنا به واسطه ادبیات و نوع نگارش خبر، گزینش اخبار دقیق، طرح ریزی مناسب و حفظ شاکله و ساختار خود، مخاطبان ویژه و خاصی از قشر فرهیخته جامعه دارد اما با شناسایی نیازها و زبان عام توانسته است که دایره مخاطبان خود را تا عموم جامعه نیز بگستراند.

ادامه مطلب
با حضور ۳۰۰ دانشجوی منتخب از ۲۱ استان برگزار می شود
هشتمین اردوی ملی طریق جاوید در مرقد مطهر امام راحل:

با حضور ۳۰۰ دانشجوی منتخب از ۲۱ استان برگزار می شود

رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت ‌فقیه و انقلاب اسلامی از برگزاری هشتمین اردوی طریق جاوید با حضور ۳۰۰ دانشجوی منتخب دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به مدت ۴ روز در مرقد مطهر امام راحل(ره) خبر داد.

ادامه مطلب

گزارش ایکنا به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان؛ قصه ناتمام پدر ادبیات کودک ایران/ آرامگاه آذریزدی همچنان در بلاتکلیفی

گروه فرهنگی ــ هرساله در سالروز درگذشت مرحوم آذریزدی، پدر ادبیات کودک ایران، که در حسینیه خرمشاه یزد در خاک آرمیده، بحث‌ بازسازی مقبره یا ساخت المانی برای وی داغ می‌شود، ولی با گذشت این ایام به فراموشی سپرده می‌شود و عملاً به جز نصب یک تندیس و نامگذاری یک خیابان هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.

ادامه مطلب
چهارمین نشست گام در یزد برگزار شد
/به همت سازمان جهاددانشگاهی استان یزد/

چهارمین نشست گام در یزد برگزار شد

به همت سازمان جهاددانشگاهی استان یزد چهارمین نشست گام با موضوع «نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کاهش آسیب‌های اجتماعی» برگزار شد

ادامه مطلب

رییس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی تاکید کرد: لزوم بازنگری برنامه‌ها در حوزه‌ی نشر جهاددانشگاهی

رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با اشاره به لزوم بازنگری برنامه‌ها و اتفاقاتی که در حوزه نشر رخ داده است، گفت: این نیاز احساس می‌شود که برنامه‌ها تغییر یا تحلیل و یا بخشی از آن‌ها اصلاح شوند.

ادامه مطلب

به‌مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی؛ ۱۱ تیر؛ روزی غم‌انگیز در تاریخ یزد/ آرزویی که محقق نشد

گروه معارف ــ آیت‌الله محمد صدوقی از آغاز مبارزات حضرت امام خمینی(ره) چه پیش از قیام ۱۵ خرداد و پس از آن، همواره از یاران و مروّجان افکار متعالی حضرت امام محسوب می‌شد که در روز ۱۱ تیر ۱۳۶۱ پس از ادای نماز جمعه به شهادت که آرزوی دیرین خود بود رسید.

ادامه مطلب

مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد: همچنان کسری مخزن داریم، صرفه‌جویی کنید

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان که تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد نزولات جوی امسال یزد در زمره‌ی آب‌های تجدید‌پذیر بوده و مابقی بارش‌های غیرموثر بوده است، از کسری ۱۵۰ تا ۲۵۰ مترمکعبی مخازن استان در سال جاری خبر داد و همچنان مردم را به صرفه‌جویی دعوت کرد.

ادامه مطلب

برگزاری پانزدهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر"

این طرح با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» ویژه دانشگاهیان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور به منظور آشنایی آن‌ها با مواریث فرهنگی، تمدنی و طبیعی پروژه‌های ملی و توانمندی‌های صنعتی، اقتصادی، علمی- آموزشی و زیربنایی کشور اجرا می‌شود.

ادامه مطلب