رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در بازدید از ایسنا: ایسنا همچنان خبرگزاری خوشنام در بین مخاطبان است

۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۳ کد : ۹۵۹۵ فرهنگی تاپ خبر عمومی
رییس سازمان فرهنگی، رفاهی، ورزشی شهرداری یزد ایسنا را خبرگزاری همچنان خوشنامی در بین مردم عنوان کرد و گفت: هر چند که ایسنا به واسطه ادبیات و نوع نگارش خبر، گزینش اخبار دقیق، طرح ریزی مناسب و حفظ شاکله و ساختار خود، مخاطبان ویژه و خاصی از قشر فرهیخته جامعه دارد اما با شناسایی نیازها و زبان عام توانسته است که دایره مخاطبان خود را تا عموم جامعه نیز بگستراند.
رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در بازدید از ایسنا: ایسنا همچنان خبرگزاری خوشنام در بین مخاطبان است

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد «عباس ملازینلی»در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، ایسنا را یک خبرگزاری برخوردار از تصویری خوب در ذهن مردم خواند و اظهار کرد: ایسنا در برهه‌ای از زمان که نیاز به وجود یک خبرگزاری معتبر و موثق در بین مردم احساس می‌شد، فعالیت خود را آغاز کرد و به واسطه سبقه و سابقه دیرینه‌ی خود، رسانه‌ای خوشنام است که این خوشنامی تا امروز نیز ادامه دارد.

وی از ایسنا به عنوان رسانه‌ای از جنس نسل جوان و فرهیخته که توانسته اعتماد جامعه را به خود جلب کند، یاد کرد و افزود: ایسنا به واسطه ادبیات و نوع نگارش خبر، گزینش اخبار دقیق، طرح‌ریزی مناسب و حفظ شاکله و ساختار خود تاکنون، مخاطبان ویژه و خاصی از قشر فرهیخته جامعه را به خود اختصاص داده و حتی با برگزیدن زبان عام توانسته که دایره مخاطبان خود را تا عموم جامعه نیز گسترش دهد.

ملازینلی در بخش دیگری از سخنانش فعالیت‌های سازمان فرهنگی، رفاهی و ورزشی شهرداری را زمینه‌ساز ورود شهرداری به انجام وظایف ساختاری خود عنوان کرد و گفت: سازمان فرهنگی، رفاهی و ورزشی شهرداری برای اولین بار نسبت به تامین زیرساخت‌های مربوطه برای فعالیت‌های فرهنگی در شهر اقدام کرده که به عنوان نمونه می‌توان به تامین محلی برای نگهداری کودکان کار و زنان بهبود‌یافته از اعتیاد اشاره کرد.

وی افزود: هرچند سازمان نسبت به تامین زیرساخت‌های این فضاها اقدام می‌کند ولی برنامه‌ها و هزینه‌های جاری این مراکز از سوی بهزیستی به عنوان دستگاه متولی در بخش‌های مذکور تامین می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی، رفاهی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برنامه‌محور شدن فعالیت‌های این سازمان در سال جاری، اظهار کرد: این برنامه‌ها براساس نارسایی‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق‌ و خانواده و در راستای رفع این معضلات اجتماعی جامعه در بخش‌های مختلف اعم از فرهنگی، ورزشی، آموزشی و غیره انجام می‌شود.

وی با بیان این که گاهاً برخی افراد فعالیت‌ها این سازمان را موازی‌کاری با سایر دستگاه‌ها متصور می‌شوند، تاکید کرد: این سازمان فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را به صورت هدفمند و موضوعی برای عموم جامعه انجام می‌دهد در حالی که دستگاه‌های متولی دیگر، برنامه‌های خود را به صورت تخصصی و حرفه‌ای اجرا می‌کنند.

ملازینلی با تاکید بر این که برنامه‌های سازمان فرهنگی، رفاهی و ورزشی شهرداری مکمل فعالیت‌های دستگاه‌های دیگر در سطح جامعه است، به راه‌اندازی 10 خانه ورزش محلات با بهره‌گیری از فضاهای ورزش مدارس در ساعات غیردرسی به ویژه در مناطق با سرانه پایین ورزشی اشاره کرد.

وی افزود: در این طرح برنامه‌هایی شاد و مهیج و ورزش‌هایی سبک مانند دارت و فوتبال دروازه کوچک به منظور افزایش نشاط خانواده‌ها برگزار می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی، رفاهی و ورزشی شهرداری یزد در پایان نیز یادآور شد: خوشبختانه این سازمان در زمینه شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و افزایش نشاط عمومی جامعه همواره برنامه‌های خوبی را برگزار می‌کند.

 


نظر شما :