معاونان فرهنگی برتر جهاددانشگاهی کشور تجلیل شدند

۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۷ کد : ۹۲۸۱ فرهنگی تاپ خبر عمومی
گروه فرهنگی ـ در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی و رؤسای مراکز و سازمان‌های تخصصی و فرهنگی جهاددانشگاهی از معاونان برتر در حوزه‌های مختلف با حضور رئیس جهاددانشگاهی کشور تجلیل به عمل آمد.
معاونان فرهنگی برتر جهاددانشگاهی کشور تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به نقل ازایکنا از چهارمحال و بختیاری، با حضور سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، ۱۹ معاون فرهنگی مراکز و سازمان‌های فرهنگی این مجموعه تجلیل شدند.
در این مراسم که شب گذشته، ۱۲ تیرماه برگزار شد، بهزاد خدادادی از واحد کرمانشاه در مرکز افکارسنجی ایسپا، محمدرضا دهقانی از مرکز یزد در همکاری شایسته در برگزاری هشتمین مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، رامین جانی‌پور از مرکز لرستان به عنوان شعبه برتر سازمان دانشجویان در راهبری شبکه محیط زیست و فعالیت‌های اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین رئیس جهاددانشگاهی کشور از محمد حاتمی، مدیر روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان، در اهتمام به اطلاع‌رسانی اخبار و برنامه‌های فرهنگی در سایت معاونت فرهنگی، حمید مرادی از مرکز خراسان جنوبی در اجرای شایسته برنامه‌های هماهنگ در سال ۹۷، داریوش اسماعیلی از مرکز اصفهان در کسب رتبه برتر در میان شعب سازمان انتشارات و مجتبی غلامی از مرکز استان مرکزی در کسب رتبه برتر در میان شعب سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور تجلیل کرد.
علیرضا حاتمی از مرکز خراسان رضوی در کسب رتبه برتر در ارزیابی سال اول برنامه ششم توسعه، فاطمه عزیزی از مرکز همدان در اهتمام جدی به ارتقای سطح عملکرد واحد، سیدعلی محمدپور از مرکز امیرکبیر تهران در کسب رتبه برتر در میان شعب مرکز گردشگری و اردوها، احمد پایداری از مرکز صنعتی اصفهان در کسب رتبه برتر در میان شعب صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان و کامران جعفری از مرکز زنجان به عنوان شعبه برتر سازمان دانشجویان در راهبری کانون‌ها و شبکه دانشجویی معرفی و تقدیر شدند.
همچنین محمدامین صالحی‌نژاد از مرکز خوزستان، رامین جانی‌پور از مرکز لرستان و محمد شریف‌زاده از مرکز گلستان در اطلاع‌رسانی دقیق و شایسته حوادث غیرمترقبه فروردین ۹۸ مورد تجلیل واقع شدند.
در ادامه نیز از تلاش‌های فریبرز فریبرزی، نجیبه خروشی و زینب تقوی به عنوان معاونان سابق فرهنگی مراکز جهاددانشگاهی تجلیل به عمل آمد.


نظر شما :