در بازدید از ایسنای یزد مطرح شد: ایسنا رسانه‌ای متخصص و متعهد است

۰۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۸ کد : ۹۰۷۴ فرهنگی تاپ خبر عمومی
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد پیش از ظهر امروز از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در استان بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های این دفتر خبری آشنا شد.
در بازدید از ایسنای یزد مطرح شد: ایسنا رسانه‌ای متخصص و متعهد است

به گزارش  روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به نقل از ایسنا-منطقه یزد،«محمدمهدی جوادیان‌زاده» در این بازدید ضمن آشنایی نزدیک با فعالیت‌های این خبرگزاری، در نشستی چند ساعته پیرامون اقدامات و برنامه‌های حوزه آب و مدیریت منابع آبی استان توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، ‌اظهار کرد:‌ طبق هماهنگی‌های انجام شده امسال هفته صرفه جویی آب به هفته صرفه جویی آب و انرژی تغییر نام داده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد در ادامه با بیان این‌که خوشبختانه ظرفیت‌های مناسبی در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای استان وجود دارد،‌ افزود‌:‌ خبرگزاری ایسنا از جمله ظرفیت‌های شاخص استان یزد در حوزه رسانه‌ای است.

جوادیان‌زاده ایسنا را جزو خبرگزاری‌های متعهد و متخصص دانست و گفت:‌ برگزاری میزگردهای تخصصی و تهیه گزارش‌های تفصیلی مستمر از جمله ویژگی‌های خبرگزاری ایسنا در یزد است.

این مسئول شفاف سازی و توجه به دغدغه‌های مختلف توسعه‌ای استان را از دیگر ویژگی‌های اجرایی ایسنا عنوان و تصریح کرد:‌ شرکت آب منطقه‌ای یزد در نظر دارد با تدوین برنامه‌های مختلف و مستمر بیش از پیش از ظرفیت این خبرگزاری در سطح استان استفاده کند.

وی نوع نگاه در تنظیم خبر و انتخاب تیترهای کاربردی را کمک مناسبی برای مدیریت بهتر و کارآمدتر مدیران استانی دانست و بیان کرد: به نظر می‌رسد بحث مهم صرفه جویی در مصرف آب و انرژی باید از مسیر جذب مشارکت رسانه‌ها انجام شود.

 


نظر شما :