قدردانی استاندار یزد از فعالیت پویای رسانه ایکنا جهاددانشگاهی یزد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۲ کد : ۶۹۵۲۶ فرهنگی تاپ خبر
مهران فاطمی با اشاره به فعالیت رسانه ایکنا در استان گفت: مجموعه خبرگزاری ایکنا که محوریت فعالیت‌ها و پوشش اخبار قرآنی را برعهده دارد، در استان بسیار فعال و پویا است و همیشه اخباری که از این رسانه دنبال می‌کنم، در صدر قرار دارد.
قدردانی استاندار یزد از فعالیت پویای رسانه ایکنا  جهاددانشگاهی یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت گفت: خوشبختانه مجموعه‌ها و اتحادیه قرآنی در استان بسیار فعال هستند و هر ساله که این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان برپا می‌شود، ویترین فعالیت‌ها و محصولات و تولیدات متنوع قرآنی در استان بوده و برای اقشار مختلف قابل استفاده است.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اضافه کرد: امسال به‌عنوان اولین استان و قبل از ماه رمضان این نمایشگاه برقرار شد و امیدوارم مردم با حضور خود در این نمایشگاه از محصولات متنوع و خدمات ارزشمند که ارائه شده نهایت استفاده را ببرند.

استاندار یزد با اشاره به فعالیت خبرگزاری ایکنا  جهاددانشگاهی یزد در پوشش اخبار استان گفت: مجموعه خبرگزاری ایکنا که محوریت فعالیت‌ها و پوشش اخبار قرآنی را برعهده دارد، در استان بسیار فعال و پویا است و همیشه اخباری که از این رسانه دنبال می‌کنم، در صدر قرار دارد و جا دارد از مجموعه این رسانه به‌ویژه در استان، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

یادآور می‌شود، دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان از ۱۷ اسفندماه در تالار مرکزی یزد واقع در امامشهر، بلوار امام حسین(ع) برپا شده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به مدت پنج روز برای بازدید عموم دایر است.

کلید واژه ها: نمایشگاه قران و عترت


نظر شما :