ایکنا آیینه‌ای برای انعکاس دستاوردها و فعالیت‌های قرآنی است

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۰ کد : ۶۹۵۲۵ فرهنگی تاپ خبر
رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به حضور و پوشش نمایشگاه قرآن و عترت توسط خبرگزاری ایکنا گفت: ایکنا، آیینه‌ای برای انعکاس فعالیت‌های قرآنی و دستاوردهای نهادها و مؤسسات قرآنی است.
ایکنا آیینه‌ای برای انعکاس دستاوردها و فعالیت‌های قرآنی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، محمدرضا دهقانی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان در بازدید از غرفه ایکنا گفت: این نمایشگاه مورد استقبال خوبی از سمت مردم قرار گرفته و فرصتی فراهم شده تا هم اقشار مختلف و هم فعالان حوزه قرآن و عترت، در آستانه ماه مبارک رمضان با دستاورهای این حوزه بیشتر آشنا شوند و لذا این مهم ارزشمند و می‌تواند به توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان دارالعباده یزد کمک کند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه مؤسسات مختلفی دستاوردهای خود را ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود در سال‌های آینده با همکاری مؤسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان شاهد فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه بیشتری در این نمایشگاه باشیم تا مردم بتوانند دستاوردهایی که در این حوزه وجود دارد، را در کنار مباحث قرآنی ببینند.

دهقانی با اشاره به فعالیت خبرگزاری ایکنا و نقش این رسانه در این زمینه گفت: جای خرسندی است که ایکنا به عنوان خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم در این نمایشگاه حضور دارد و آیینه‌ای برای انعکاس فعالیت‌های قرآنی و دستاوردهای نهادها و مؤسسات قرآنی در استان است.

رئیس جهاددانشگاهی استان یزد در جریان این بازدید و در دیداری با احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد تأکید کرد.

کلید واژه ها: مصاحبه


نظر شما :