رویداد «ایران من، جان و جهان من» در یزد برگزار می‌شود

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۰ کد : ۶۶۴۱۲ فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد از برگزاری اولین رویداد ملی «ایران من، جان و جهان من» با محوریت گردشگری در این استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، احمد افروزیان، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به برگزاری اولین رویداد ملی «ایران من، جان و جهان من» گفت: این رویداد در حوزه گردشگری توسط دانشگاه یزد و  با مشارکت جهاددانشگاهی و دانشگاه‌های استان و همچنین حمایت ادارات کل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد با محوریت ایجاد ارتباط مؤثر بین بازارهای هدف و مقصدهای گردشگری سراسر کشور برای جذب ایده‌های کارآ در حوزه ترویج و تبلیغ و تولید محتوای گردشگری و هدف کلان تقویت هویت ملی، هم‌افزایی و خود باوری، ترویج توانمندی‌ها و فراهم آوردن بستری مناسب برای رشد و شکوفایی آفرینش‌های فرهنگی و هنری در حوزه فعالیتی رویداد برگزار خواهد شد.

محسن رفیعیان، معاون فرهنگی دانشگاه یزد و رئیس رویداد «ایران من، جان و جهان من» در استان یزد با اشاره به جزییات این رویداد گفت: این رویداد در سه بخش پادکست، فیلم کوتاه و عکس برگزار و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام و ارسال آثار باید به سایت iraneman.yazd.ac.ir مراجعه کنند.

رفیعیان افزود: پس از دریافت آثار، نتایج اولیه داوری تا ۲۵ دی ماه اعلام می‌شود و برگزیدگان این مرحله برای شرکت در بوت کمپ آموزشی ۶ روزه که از تاریخ ۷ الی ۱۲ بهمن ماه در شهر یزد برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد. شرکت‌کنندگان در این دوره به صورت تخصصی با مباحث مرتبط با بخشی که شرکت کرده‌اند، در زمینه تولید محتوا و اثر، آموزش‌های لازم را می‌بینند. سپس با محوریت ویژه شهر یزد اثر تولید کرده و آثار تولیدی شرکت‌کنندگان همزمان با برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران مورد داوری نهایی قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی دانشگاه یزد با اشاره به اینکه برگزیدگان در مراسم اختتامیه این نمایشگاه با حضور مسئولان کشوری مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت گفت: امیدواریم شاهد مشارکت خوب دانشگاهیان استان در این رویداد باشیم و این رویداد بتواند گام مؤثری در تقویت صنعت گردشگری استان و کشور بردارد.

کلید واژه ها: ایران من جان و جهان من رویداد


نظر شما :