تقدیر مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از ایسنا به مناسبت روز خبرنگار و روز جهانی عکاسی

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۷ کد : ۶۱۵۸۰ تاپ خبر عمومی
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن بازدید از ایسنا سازمان جهاددانشگاهی استان یزد مطرح کرد:رسانه‌ها را تهدید نمی‌بینیم/رسانه‌های ورزشی در یزد حقیر دیده شده‌اند
تقدیر مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از ایسنا به مناسبت روز خبرنگار و روز جهانی عکاسی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر این که رسانه‌ها را تهدید نمی‌بینیم، به ابعاد تازه ورزش با تغییر جنس این حوزه در عصر حاضر اشاره و عنوان کرد: متاسفانه رسانه‌های ورزشی در استان یزد حقیر دیده شده‌اند.

«زهیر حاجی حسینی» ظهر امروز یکشنبه ۲۹ مرداد در بازدید از ایسنا ضمن تبریک روز خبرنگار و روز جهانی عکاسی، از تلاش برای تغییر رویکرد مدیریتی در ورزش استان خبر داد و گفت: معتقدیم کار رسانه در عصر حاضر تنها اطلاع رسانی صرف نیست چرا که امروز رسانه تبدیل به یک زیست بوم در زندگی جوامع شده و افراد وقت زیادی از زندگی خود را در  شبکه‌های رسانه‌ای سپری می‌کنند.

وی با بیان این که این تغییر و تحول را در حوزه رسانه‌های ورزشی و حتی جنس ورزش با ابعاد تازه‌تری به این حوزه شاهدیم، گفت: امروز اثرگذاری ورزش شامل موضوعات دیگری مانند مسائل سیاسی و اجتماعی نیز شده است به طوری برخی کشورها حتی از ورزش برای تغییر و بازسازی چهره سیاسی خود بهره می‌گیرند.

حاجی حسینی ادامه داد: در حالی امروز گسترش برخی رشته های ورزشی مانند فوتبال به عنوان ملاک پیشرفت و توسعه کشورها محسوب می‌شود که متاسفانه در یزد شاهد حقیر دیده شدن رسانه‌های ورزشی علی رغم استعدادها و پتاسیلهای فراوان ورزشی هستیم.

وی تاکید کرد: مدیریت ورزش و جوانان استان اعتقاد راسخ به تعامل با رسانه‌ها دارد و در همین راستا حتی روسای هیات ورزشی را موظف به پاسخگویی به رسانه‌ها کرده‌ و این موضوع را یکی از ملاک‌های ارزیابی‌ هیات‌های ورزشی استان تعریف کرده‌ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بر لزوم حمایت از ورزشکاران و نخبگان ورزشی استان تاکید کرد و گفت: گاهاً حمایتهای معنوی مسئولان از ورزشکاران به مراتب اثرگذارتر از حمایتهای مادی از آنهاست لذا برای معرفی قهرمانان ورزشی استان عزم جدی داریم.

حاجی حسینی در پایان بر ضرورت پرورش خبرنگاران تخصصی در حوزه ورزش استان نیز تاکید کرد و با بیان این که رسانه‌ها را به هیچ وجه تهدید نمی‌بینیم، گفت: باید توانمندی‌ها و پتانسیلهای ورزشی شهرستانهای یزد در کنار کمبودهای این حوزه که تاکنون مغفول مانده است را با تعامل با رسانه‌ها بیش از پیش مورد اهتمام قرار دهیم.

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :