مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد در بازدید از ایسنا:

ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش است

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۶۱۴۸۱ تاپ خبر عمومی
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان اینکه اعضای بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی از جمله ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش هستند، گفت: ایسنا به درستی مطالبه حوزه آب استان را درک کرده است.
ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان اینکه اعضای بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی از جمله ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش هستند، گفت: ایسنا به درستی مطالبه حوزه آب استان را درک کرده است.

«محمد مهدی جوادیان زاده» در آستانه هفدهم مردادماه «روز خبرنگار»، به نمایندگی از استاندار یزد ضمن بازدید از دفتر ایسنا و تبریک این روز به خبرنگاران، به تقارن این مناسبت با شانزدهم مردادماه سالروز تاسیس جهادانشگاهی اشاره و اظهار کرد: اعضای مجموعه جهاددانشگاهی مشتمل بر بخشهای مختلف از جمله خبرگزاری ایسنا را می‌توان جهادگران خاموشی دانست که هر کجا ورود پیدا می‌کنند دلسوزانه و به دور از دلال‌مسلکی‌ها و نگاه‌های اقتصادای معمول به جامعه خدمات ارائه می‌کنند.

وی وجود چنین دیدگاهی را ارزشمند خواند و گفت: مسئولان کشور و استان باید این نگاه را قدر بدانند و در جهت ترویج آن کمک کنند.

مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد با اشاره نقش تاثیرگذار رسانه هم در انعکاس اخبار و هم در نقدهای منصفانه به عملکرد بخشهای مختلف، گفت: رسانه‌ها باید ضمن امیدآفرینی در جامعه، واقعیت‌ها را به درستی و به نحوی که مورد سوءاستفاده دشمن قرار نگیرد، جهت اصلاح مشکل از سوی مسئولان منعکس کنند.

جوادیان زاده با اشاره به وضعیت کم آبی استان و تلاش‌های صورت گرفته و در حال انجام مسئولان استان در این راستا، گفت: خوشبختانه ایسنا به درستی خواسته و مطالبه مسئولان حوزه آب استان را درک کرده و اخبار خوبی را در این حوزه حساس منتشر می‌کند.

ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش هستند

ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش هستند

ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش هستند

ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش هستند

 

کلید واژه ها: مدیرکل آب منطقه ای


نظر شما :