درخشش عکاس ایسنا یزد در رویداد «جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت»

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۲ کد : ۶۱۳۴۳ تاپ خبر عمومی
عکاس ایسنا جهاددانشگاهی استان یزد در رویداد «جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت» حائز رتبه برتر شد
درخشش عکاس ایسنا یزد در رویداد «جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت»

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، «محمدمسعود زارع» عکاس خبری ایسنا دفتر یزد با گزارش تصویری «گردش چرخ تولید در استان یزد» در رویداد «جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت» تقدیر شد.

اختتامیه رویداد «جهاد رسانه‌ای» با محوریت «روایت امید و پیشرفت» به مناسبت روز خبرنگار عصر یکشنبه ۲۲ مرداد در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی تهران با حضور مقامات کشوری برگزار شد.

از میان تعداد آثار ارسالی که شامل ۱۸۷ اثر بود، ۹۳ اثر از دفتر ایسنای تهران و ۷۶ اثر به دفاتر و مناطق ایسنا اختصاص داشت. همچنین ۱۸ اثر مربوط به رسانه‌های دیگر و آزاد بوده است.

ضمن این که از میان آثار شرکت‌کننده با موضوع پیشرفت، ۱۴۳ اثر متنی (در قالب خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت)، ۱۳ متن ترجمه و ۳۱ اثر تصویری بود که در نهایت شش اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش آثار عکس شایسته تقدیر این رویداد، گزارش تصویری «گردش چرخ تولید در استان یزد» از  محمدمسعود زارع از دفتر ایسنا یزد تقدیر شد.

همچنین در بخش آثار مکتوب و ویدئو،  گزارش «انجماد یک رویا در دمای منفی ۱۹۶ درجه» از پریسا سیدیان، مصاحبه با مهسا جاور؛ مادری که برای زندگی و دخترش می‌جنگد از آتنا خلیلی، ویدیو سه قسمتی «قربانی کردن تنها تالاب زنده قم» از «احمد ظهرابی» از دفتر قم، ویدئو سه قسمتی «استقرار یگان‌های زرهی نیرهای زمین ارتش، رزمایش اقتدار ۱۴۰۱» از اسماعیل گلرخ و ویدئو «دامن طلایی لرستان» از ترانه بازداری از دفتر لرستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

کلید واژه ها: عکاس


نظر شما :