/جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/

نام جهاددانشگاهی با پژوهش‌های نوآورانه در سطح بین‌الملل مطرح است

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۹ کد : ۶۰۸۷۴ تاپ خبر عمومی
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که جهاددانشگاهی در زمینه فرهنگی موفق عمل کرده است، گفت: این سازمان با انجام پژوهش و به ویژه تحقیقات خلاق و مبتکرانه توانسته خود را در کشور و بلکه در بعضی از پژوهش‌ها در دنیا مطرح کند.
نام جهاددانشگاهی با پژوهش‌های نوآورانه در سطح بین‌الملل مطرح است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، «عزیزالله سیفی» به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به این که جهاد دانشگاهی یک نهاد مهم و مکمل فرهنگی در کشور است که بعد از پیروزی انقلاب تشکیل شده است، گفت: با توجه به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی و کارهای پژوهشی در ابتدای انقلاب به تشخیص حضرت امام خمینی(ره) تشکیلاتی به نام جهاد دانشگاهی شکل گرفت و در همان اوایل تشکیل به تعدد مورد حمایت حضرت امام(ره) بود و بعدها نیز فعالیت‌های این نهاد در ابعاد مختلف مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی افزود: جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت‌های علمی و پژوهشی به ویژه تحقیقات کاربردی طی این سالها با جذب و استفاده از نیروهای خلاق و مبتکر دارای عملکرد خوبی بوده و با نوآوری و اختراعات متعدد توانسته خود را در کشور و بلکه در بعضی از پژوهش‌ها در سطح دنیا مطرح کند.

رئیس شورای شهر با اشاره به فعالیتهای آموزشی جهاددانشگاهی، دستاوردهای فرهنگی این مجموعه را از مهم‌ترین رسالتهای جهاددانشگاهی خواند و افزود: البته فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در اوایل تاسیس قدرتمندتر عمل می‌کرد که امیدواریم همانند گذشته در این امر مهم بیش از پیش دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر نیز فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای توسط این سازمان انجام می‌شود که در صدر آنها می‌توان به فعالیت رسانه‌ای این سازمان و عملکرد قدرتمند خبرگزالری‌های ایسنا و ایکنا در عرصه اطلاع‌رسانی، امید بخشی به جامعه و فرهنگ‌سازی اشاره کرد.

سیفی در پایان نیز گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی استان یزد هم با جذب و استفاده از نیروهای خلاق و توانمند، تاکنون موفقیت‌های روزافزونی را در سطح کشور و مسائل کلان جامعه رقم زده است که امیدواریم تداوم آن را شاهد باشیم.

کلید واژه ها: رئیس شورای اسلامی شهر


نظر شما :