جوان‌گرایی از عوامل موفقیت جهاددانشگاهی است

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۰ کد : ۶۰۷۷۶ تاپ خبر عمومی
مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد داشتن نگاه جوان‌گرایی و نداشتن نگاه صرفاً اقتصادی در فعالیتهای جهاددانشگاهی را از عوامل موفقیت و مرزشکنی این مجموعه علمی فرهنگی ذکر کرد.
جوان‌گرایی از عوامل موفقیت جهاددانشگاهی است

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد داشتن نگاه جوان‌گرایی و نداشتن نگاه صرفاً اقتصادی در فعالیتهای جهاددانشگاهی را از عوامل موفقیت و مرزشکنی این مجموعه علمی فرهنگی ذکر کرد.

«محمد مهدی جوادیان زاده» به مناسبت چهل و سومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جهاددانشگاهی از ابتدا یک مجموعه خودجوش با حضور جوانان بوده و امروز نیز تداوم همین نگاه جوان‌گرایی باعث روند موفق اقدامات جهادی آن در بخش‌های مختلف شده است.

وی جهاددانشگاهی را در عین حال مجموعه‌ای مبدع و مخترع دانست و افزود: این نهاد انقلابی همواره در فعالیتهای خود نوآورانه و مرزشکن عمل کرده است.

جوادیان زاده یکی از ویژگی‌های جهاددانشگاهی را نداشتن نگاه صرفاً اقتصادی به فعالیتهای خود بر خلاف دیگر بخش‌ها ذکر کرد و گفت: شاید این ویژگی در کنار نگاه جوان‌گرایی باعث شده تا فارغ از این مقوله به عنوان یک مجموعه علمی فرهنگی، عملکرد موفق و قابل توجهی از خود بر جای بگذارد.

وی با اشاره به تجربه خوب همکاری آب منطقه‌ای یزد با سازمان جهاددانشگاهی استان در اجرای طرح دانش‌آموزی نجات آب(داناب)، گفت: مجموعه جهاددانشگاهی در قالب همکاری‌های خود با دیگر دستگاه‌ها ضمن شناسایی بافت این بخش‌ها، در مسیر این بافت و زیست بوم آنها حرکت می‌کند و این احساس خودمانی کردن در همکاری‌ طرفین منجر به پیشرفت بهتر امور می‌شود.

مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد در پایان با تاکید بر لزوم ترویج تفکر جهاددانشگاهی در جامعه، اهتمام به ریشه‌ها و اهداف اولیه شکل گیری این نهاد انقلابی را بسیار حائز اهمیت خواند.

کلید واژه ها: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای


نظر شما :