جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهادگران جهاددانشگاهی به جهادتبیین و امیدآفرینی همت گمارند

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۵ کد : ۶۰۷۷۲ تاپ خبر عمومی
مشاور امور ایثارگران جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما در جهاددانشگاهی همت به جهادتبیین و امیدآفرینی در جامعه است گفت: بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های علمی کشور در سالیان پس از انقلاب و دستیابی به قله‌های علم و فناوری توسط جوانان مؤمن و انقلابی نقطه پایانی به تبلیغات سوء دشمنان انقلاب که به دنبال ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در کشور به ویژه در قشر جوان هستند، خواهد بود.
جهادگران جهاددانشگاهی به جهادتبیین و امیدآفرینی همت گمارند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، احمد افروزیان، مشاور امور ایثارگران جهاددانشگاهی استان یزد در آستانه سالروز تأسیس جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با ایکنا گفت: جهاددانشگاهی نهادی بر آمده از متن انقلاب است که بر اساس نیازها و کمبودهایی که در دانشگاه‌ها و جامعه علمی کشور احساس می‌شد، تشکیل شد.

وی ادامه داد: مؤسسان این نهاد جوانانی پرشور و انقلابی بودند که در فکر پیشرفت و جبران عقب ماندگی‌های کشور در عرصه علم و فناوری بودند. تلاش بی‌وقفه علمی همراه با تفکر جهادی و انقلابی شاخصه مهم جهادگران جهاددانشگاهی است و باعث ابداعات و پیشرفت‌های شگرفی در عرصه علم و دانش در سطح ملی و جهانی شده است. 

افروزیان افزود: این موفقیت‌ها که به دلیل دو بعد دانشگاهی بودن و جهادی عمل کردن این نهاد است، همواره مورد توجه بزرگان و مقامات کشوری از جمله مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و ... بوده است، به گونه‌ای که در کلام رهبری بارها از جهاد دانشگاهی به عنوان نمونه و الگوی خودباوری بومی یاد شده است. 

مشاور امور ایثارگران جهاددانشگاهی استان یزد بیان کرد: بی‌شک جهاددانشگاهی بخش بزرگی از پیشرفت‌های خود در زمینه علم و فناوری را مدیون جوانان مکتبی و متعهد و مجهز به سلاح علم و ایمان خود است. جوانانی که بذر امید و خودباوری را سال‌هاست در آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و دانشگاه‌ها کاشته‌اند و اکنون میوه افتخار و سربلندی آن را برداشت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما در جهاددانشگاهی همت به جهادتبیین و امیدآفرینی در جامعه است گفت: بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های علمی کشور در سالیان پس از انقلاب و دستیابی به قله‌های علم و فناوری توسط جوانان مؤمن و انقلابی نقطه پایانی به تبلیغات سوء دشمنان انقلاب که به دنبال ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در کشور به ویژه در قشر جوان هستند، خواهد بود.

کلید واژه ها: مشاور امور ایثارگران


( ۱ )

نظر شما :