دانشجویان یزدی در دوره تربیت دانشجو معلم قرآن شرکت کردند

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۳ کد : ۶۰۵۹۶ تاپ خبر عمومی
دوره حضوری «تربیت دانشجو معلم قرآن کریم» به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در یزد برگزار شد.
دانشجویان یزدی در دوره تربیت دانشجو معلم قرآن شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، دوره حضوری و آزمون پایانی طرح «تربیت دانشجو معلم قرآن کریم»، امروز، ۱۴ مردادماه با حضور داود تک‌فلاح، مدرس دوره تربیت دانشجو معلم قرآن کریم در یزد برگزار شد.

مجید برائمی، مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد در حاشیه این برنامه به ایکنا گفت: در قالب این دوره، آموزش روش تدریس قرآن کریم به دانشجویان تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان به صورت مجازی و حضوری ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: دومین دوره تربیت دانشجو معلم قرآن کریم در استان یزد از بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز و دانشجویان زیر نظر اساتید مجرب از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند و امروز در آزمون عملی و پایانی این دوره شرکت می‌کنند که با حضور استاد تک فلاح، مدرس این دوره در محل جهاددانشگاهی استان یزد در حال برگزاری است.

برائمی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در این دوره و بیان کرد: دانشجویانی که در آزمون عملی حد نمره لازم را کسب کنند، گواهینامه شرکت در دوره را دریافت و می‌توانند به عنوان معلم قرآن در اماکن عمومی و دانشگاه‌ها فعالیت داشته باشند.

یادآور می‌شود دومین دوره طرح تربیت دانشجو معلم قرآن کریم به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور با برگزاری آزمون در یزد به کار خود پایان داد.


نظر شما :