جلسه هفتگی تفسیر قرآن مدیران استان به میزبانی جهاددانشگاهی یزد

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۹ کد : ۶۰۵۷۲ تاپ خبر عمومی
جلسه هفتگی تفسیر قرآن مدیران استان به میزبانی جهاددانشگاهی یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، به مناسبت چهل و سومین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی، جلسه هفتگی تفسیر قرآن کریم نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد به میزبانی سازمان جهاد دانشگاهی یزد برگزار شد.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» در جلسه تفسیر قرآن این هفته که صبح امروز شنبه چهاردهم مرداد ماه با حضور مدیران ارشد دستگاه‌ها و نهادهای استان برگزار شد، آیات ابتدایی سوره «قصص» که به داستان حضرت موسی(علیه السلام) پرداخته است را تفسیر کرد.

امام جمعه یزد براساس این آیات، همواره پناه بردن به خداوند و پرهیز از بسترسازی و هموار کردن راه برای ظلم و تعدی دشمنان و گناهکاران را توصیه کرد و افزود: بنا به روایتی، امام سجاد(علیه اسلام) نیز حضور «هشام‌بن‌عبدالملک» را که از علمای زمان خود بود را از فعالیت در دستگاه ظلم بنی‌امیه نهی کردند چرا که حضور عالم در دستگاه ظلم می‌تواند ضمن دستمایه قرار گرفتن برای تداوم ستمگری ظالم، مردم و جامعه را نیز نسبت به دیگر علما بدبین کند.

وی فعالیت در دستگاه حق را یک نعمت الهی خواند و از مدیران انقلابی خواست تا قدردان حضور خود در نظام جمهوری اسلامی باشند.

گفتنی است؛ جلسات هفتگی تفسیر قران نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در نخستین روز هر هفته به میزبانی یکی از ادارات و نهادهای استان برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: جلسه تفسیر قرآن


نظر شما :