/در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد /

بازدید مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از کارگاه تولیدی یکی از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی

۱۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۸ کد : ۳۶۵۰۱ آموزشی تجاری سازی فناوری و اشتغال
خانم آیت اللهی مدیر اداره اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از کارگاه تولیدی خانم شهناز کریمی یکی از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی بازدید نمودند.
بازدید مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از کارگاه تولیدی یکی از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد  ، در ادامه اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، خانم آیت اللهی مدیر اداره  اشتغال و کارآفرینی استان به همراه تیم اجرایی طرح  از کارگاه تولیدی خانم شهناز کریمی بازدید نمودند.

خانم کریمی به عنوان یکی از متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در رسته شغلی کاربافی علاوه بر اینکه موفق به تولید محصولات متنوع و با کیفیت با برند" جیکوگ" شده است توانسته اند تعدادی از بانوان دیگر را نیز برای تولید محصولات متنوع خود آموزش داده و با ایشان همکاری نمایند.

 سرکار خانم آیت اللهی مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد و تیم همراه و تیم اجرایی طرح از این کارگاه بازدید به عمل آوردند . خانم آیت اللهی ضمن تشکر از تیم اجرایی طرح در جهاددانشگاهی ، طرح کاربافی خانم کریمی و افراد تحت پوشش ایشان را بسیار عالی و منحصربفرد ارزیابی و اظهار امیدواری نمود بتوانیم در کنار جهاددانشگاهی در جهت پیشبرد اینگونه طرحها قدم مثبتی برداریم.


نظر شما :