/به همت معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد/

برگزاری آزمون الکترونیکی توسط جهاددانشگاهی

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۵ کد : ۳۹۷۸۶ آموزشی تاپ خبر
توسط سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ؛ ۳۹۵ عنوان آزمون الکترونیکی برای بیش از ۱۴۰۰۰ نفر- آزمون برگزار شد.
برگزاری آزمون الکترونیکی توسط جهاددانشگاهی

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد، محمد زارع سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد گفت: با توجه به شرایط کنونی و اهمیت برگزاری آزمونهای مختلف الکترونیکی، معاونت آموزشی زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری مناسبی را در زمینه برگزاری آزمون ایجاد کرده است و تاکنون ۵۳۸۵ نفر در این سامانه ثبت نام شده است.

وی افزود: داشتن شبکه گسترده جهاد دانشگاهی در سطح کشور باعث شده است تا این نهاد با استفاده از این شبکه و همچنین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استاندارد، برگزاری آزمونهای الکترونیکی و قلم کاغذی را برای سازمانهای بسیاری بر عهده بگیرد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به فرایند برگزاری آزمون الکترونیکی گفت: آزمون پایانی دوره های کوتاه مدت و آزمون های مربوط به ادارات، سازمان ها، صنایع و همچنین آزمون ایمنی و بهداشت کار توسط اساتید مجرب طراحی و توسط کارشناسان این معاونت بر روی سامانه exam.jde.ir بارگذاری می شود. این آزمون ها به دو صورت حضوری در محل سایت کامپیوتری مراکز آموزشی و یا غیرحضوری برگزار می شود و آزمون دهندگان با استفاده از نام کاربری و گذرواژه خود وارد سامانه شده و در آزمون شرکت می کنند.

زارع در پایان اضافه کرد: علاوه بر آزمون های الکترونیکی پایان دوره آموزشی، آزمون های استخدامی-گزینشی، آزمون های تعیین سطح، آزمون نهضت سوادآموزی، آزمون های ایمنی کار کارگران، کارآموزان، کارفرمایان (پیمانکاران) و مسئولین ایمنی کارگاه ها، آزمون های ارتقاء پایه و تمدید نظام مهندسی ساختمان و آزمون های مختلف از طریق سامانه آزمون بر خط جهاددانشگاهی برگزار می شود.

کلید واژه ها: آزمون


نظر شما :