توسعه‌ همکاری‌های جهاددانشگاهی استان یزد و کمیته امداد امام خمینی(ره)

۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۸ کد : ۲۴۳۲۷ آموزشی تاپ خبر عمومی
توسعه‌ همکاری‌های جهاددانشگاهی استان یزد  و کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ، رییس سازمان جهاددانشگاهی  استان در دیدار مدیر کل و معاونین  کمیته امداد امام خمینی (ره)  بر گسترش همکاری‌ها و تعاملات طرفین با یکدیگر تاکید کرد.

دکتر فاطمه سعادت جو در دیدار صبح امروز خود با دکتر شجاعان مدیر کل کمیته امداد ، ضمن بیان فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گفت:  خوشبختانه در حال حاضر جهاددانشگاهی استان با کمیته امداد همکاری‌های خوبی در زمینه اموزش داشته  و امیدواریم شاهد گسترش همکاری‌های طرفین در سایر بخش‌ها نیز باشیم.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های اموزشی جهاددانشگاهی به وی‍ژه در بخش ارائه آموزش‌های آنلاین با توجه به شیوع بیماری کرونا، در مورد ارائه خدمات آموزشی به نیروها و کارکنان کمیته امداد  و خانواده‌هایشان از سوی این سازمان اعلام آمادگی کرد.

سعادت جو همچنین با معرفی بخش‌های مختلف فرهنگی جهاددانشگاهی استان و توانمند‌های هر یک، از ظرفیت‌های این سازمان در زمینه فرهنگ‌سازی در حوزه‌های متنوع خبر داد.

وی از جمله ظرفیت‌های تخصصی سازمان جهاددانشگاهی استان را آزمایشگاه‌ تخصصی خاک و مصالح ساختمانی و مرکز تحقیقات گیاهان دارویی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این بخش‌ها نیز ظرفیت‌های خوبی در داخل استان توسط سازمان جهاددانشگاهی فراهم شده که می‌تواند همسو با فعالیت‌های کمیته امداد  حرکت کرده و خدمات ارائه کنند.

در ادامه ی  این دیدار دکتر شجاعان مدیر کل کمیته امداد ضمن ابراز خرسندی از همکاری های فی مابین، در زمینه ی پژوهشی از جمله  طرح های نظر سنجی و در زمینه ی سلامت کارکنان و انجام آزمایشات ادواری، توسط سازمان جهاددانشگاهی اعلام نیاز کرد .

وی همچنین نقش جهاددانشگاهی در همکاری با این اداره کل را در زمینه ی  طرح های فرهنگی از جمله طرح فرهنگ احسان و انفاق در مدارس حائز اهمیت خواند.  

همچنین در پایان این نشست مقرر شد در راستای گسترش همکاری های دو جانبه تفاهم نامه ی جدیدی  منعقد گردد.

 

 


( ۱ )

نظر شما :