معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد:

کیفیت آموزش، ملاک برنامه‌ریزی برای دوره‌های سرباز مهارت است

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳ کد : ۱۹۰۸۶ آموزشی تاپ خبر عمومی
معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد گفت: توجه به کیفیت محتوای آموزشی، ملاک برنامه‌ریزی جهاد دانشگاهی در دوره‌های سرباز مهارت است.
کیفیت آموزش، ملاک برنامه‌ریزی برای دوره‌های سرباز مهارت است

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد «احمد افروزیان» در جریان بازدید از کلاس‌های آموزشی طرح سرباز مهارت در سپاه‌ الغدیر، توجه به محتوای آموزشی و کارآمدی این دوره‌های مهارتی را از جمله اولویت‌های اجرایی سازمان جهاددانشگاهی دانست و اظهار کرد: علاوه بر کمیت، کیفیت دوره ملاک عمل در برگزاری طرح مهارت سرباز است.

وی اجرای این چنین رویدادهای مهارت‌افزایی را فرصت مناسبی برای تقویت زیرساخت‌های علمی و آموزشی کشور دانست و افزود: تبدیل کردن ظرفیت‌های انسانی و جوان بومی به فرصت‌های شغلی و اقتصادی، از جمله مهمترین اهداف برگزاری طرح مهارت سرباز است.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد توجه به آموزش‌های بنیادین و کارآمد را از دیگر ملاک‌های برنامه‌ریزی برای دوره‌های سرباز مهارت عنوان کرد و گفت: سربازی فرصت مناسبی برای مهارت افزایی به نفع آینده‌ای روشن و پویاست.

افروزیان با اشاره به معرفی ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی، تصریح کرد: این سازمان آمادگی هرگونه همکاری با دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در حوزه آموزش، پژوهش و رویدادهای مختلف فرهنگی است.


نظر شما :