مدیر کل ورزش و جوانان یزد از سازمان جهاددانشگاهی یزد بازدید کرد

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۶ کد : ۱۸۹۵۴ آموزشی تاپ خبر عمومی
شریعنی در دیدار با رییس و معاونین سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی اشاره و ابراز امیدواری کرد که سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در حوزه‌های مذکور تعامل و همکاری بیشتری با این اداره کل داشته باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان یزد از سازمان جهاددانشگاهی یزد بازدید کرد

 

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد شریعتی گریزی نیز به حوزه جوانان و سمن‌های فعال در استان زد و گفت: خوشبختانه تعداد سمن‌های استان از هشت مورد در سال ۱۳۹۳ به ۷۰ سمن جوانان در سال جاری افزایش یافته که بیش از پیش‌بینی افق ۱۴۰۴ یعنی ۵۵ سمن است.

به گفته وی، سمن‌های جوانان استان عملکرد خوبی در کشور داشته اند که از آن جمله می‌توان به کمک ۸۰۰ میلیون تومانی آنها در جریان شیوع کرونا به بخش درمان و خانواده‌های بی‌بضاعت اشاره کرد.

این مسئول گفت: سمن‌های جوانان استان می‌توانند با همکاری جهاددانشگاهی استان اقدامات و برنامه‌های خوبی را در حوزه‌های آموزشی و مباحث مربوط به اوقات فراغت داشته باشند.

شریعتی گفت: جهاددانشگاهی استان با توجه به اشرافیت به مسائل دانشجویی در استان می‌تواند با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در موضوع دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج در حوزه ازدواج‌های دانشجویی که برعهده دانشگاه‌هاست، مساعدت داشته باشد.
 

«مهدی باصولی» رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به همکاری‌های این سازمان با ورزش و جوانان در رابطه با دوره‌های اموزشی سرباز مهارت که اخیراً در یزد آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد که با توسعه همکاری‌های طرفین، شاهد افزایش ظرفیت این دوره‌های اموزشی در استان باشیم.

وی به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه برگزاری کلاس‌های اقات فراغت به وی‍ژه با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی، اعلام آمادگی کرد که در تابستان پیش‌رو که بسیاری از بخش‌های دیگر با محدودیت برگزاری کلاس‌های اوقافت فراغت مواجه هستند، همکاری لازم را با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته باشد.

باصولی از جمله ظرفیت‌های جهاددانشگاهی را برخورداری از سه خبرگزاری که در استان یزد نمایندگی‌های ایسنا و ایکنا فعالیت دارند، ذکر و خاطرنشان کرد: خوشبختانه خط مشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در مسیر بیانات مقام معظم رهبری یعنی مخابره اخبار خوب، مفید و امیدبخش است و همواره سعی شده تا به عنوان بازوی اطلاعرسانی دولت خبرهای موثقی را در جامعه منتشر کند.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان با اشاره به فعالیت‌های مرکز تولید کالاهای ایرانی(مکفا) در حوزه فرهنگ‌سازی در بخش‌های مختلف، در خصوص همکاری این مرکز با اداره ورزش و جوانان نیز اعلام آمادگی کرد.

وی یکی دیگر از بخش‌های جهاددانشگاهی استان یزد را حوزه تجاری سازی خواند و با اشاره به رایزنی‌های جهاددانشگاهی در رابطه با کسب مجوز ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان در استان، ابراز امیدواری کرد که این امر که فرصت خوبی برای استان با تخصیص اعتبار از تهران است به زودی فراهم شود.

«احمد طالبی» معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز از پیگیری این اداره کل در رابطه با مجوز راه‌اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی استان به همت جهاددانشگاهی خبر داد.

وی به اجرای طرح سرباز مهارت در استان به همت جهاددانشگاهی یزد نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این طرح طبق برنامه در حال انجام است و گزارش این عملکرد به وزارت ورزش و جوانان منعکس شده است.

طالبی ابراز امیدواری کرد که جهاددانشگاهی استان امسال با توجه به مشکلات و کمبودهای پیش آمده در رابطه با بیماری کرونا، در طرح‌های اوقات فراغت استان مشارکت و همکاری بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشد تا جبران  کمبود سایر بخش‌ها در این حوزه باشد.

گفتنی است؛ در جریان این بازدید مدیر کل و معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با فعالیت بخش‌های مختلف خبری ایسنا و همچنین برخی قسمت‌های جهاددانشگاهی استان آشنا شد.


نظر شما :