معاونت آموزشی جهاددانشگاهی یزد پیشگام در ارائه آموزش‌های آنلاین و مجازی

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۷۸۲۵ آموزشی تاپ خبر عمومی
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد اعلام کرد: تمام کلاس‌های حضوری مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد به صورت آنلاین (برخط) با استفاده از پلتفرم اختصاصی تحت عنوان «سامانه آموزش‌های مجازی جهاد دانشگاهی (امجد)» ارائه می‌شود.
معاونت آموزشی جهاددانشگاهی یزد پیشگام در ارائه آموزش‌های آنلاین و مجازی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد «احمد افروزیان» خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی یزد با توجه به رسالتی که دارد از مراکز پیشگام در ارائه آموزش‌های مجازی و آنلاین است، به گونه‌ای که در کمتر از دو هفته پس از شیوع بیماری کرونا یعنی از اوایل اسفند ۱۳۹۸، کلاس‌های آموزشی آنلاین و مجازی را با حضور بیش از چهار هزار نفر از فراگیران مراکز آموزشی آغاز کرد و هم‌اکنون نیز دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در گروه‌های زبان‌های خارجی، کامپیوتر، هنر و معماری، فنی و مهندسی، حسابداری و مدیریت، علوم کشاورزی، علوم پزشکی و علوم انسانی را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

وی افزود: کاربری آسان،  محیط جذاب و طراحی مناسب برای کلاس‌های آموزشی̨، امکانات زیاد و خدمات پشتیبانی تمام وقت تلفنی و از طریق پیام رسان‌ها، باعث شده است که هر روز اقبال به استفاده از سامانه «آموزش‌های مجازی جهاد دانشگاهی(امجد)» بیشتر شود.

افروزیان اظهار کرد: ارائه تخفیف ۲۰ تا ۳۵ درصدی به متقاضیان̨، دریافت شهریه در چند قسط و ارسال رایگان کتاب از دیگر خدمات جهاد دانشگاهی استان یزد با توجه به شرایط اقتصادی و طرح «فاصله گذاری هوشمند اجتماعی» است.

وی همچنین عنوان کرد: جهاددانشگاهی یزد همچنین دوره‌های آموزشی ویژه ادارات، سازمان‌ها، نهادها، تعاونی‌ها، اصناف، شرکت‌ها و کارخانجات بخش خصوصی و دولتی را با توجه به نیاز مدیران و اعضاء آنها به صورت آنلاین (تعاملی)، مجازی (محتوا محور) و ترکیبی(مجازی و آنلاین) برگزار می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: علاوه بر این، معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد با توجه به فراهم ساختن زیر ساخت‌های مناسب آمادگی دارد و سمینارهای آموزشی  و فرهنگی را به صورت آنلاین، بدون محدودیت در تعداد شرکت‌کنندگان برای ادارات و سازمان‌ها برگزار کند.


( ۵ )

نظر شما :