رییس دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد: تاسیس صندوق ویژه حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴ کد : ۱۷۵۵۵ آموزشی عمومی
دکترسید سعید هاشمی از تاسیس صندوق ویژه حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا در دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد.
رییس دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد: تاسیس صندوق ویژه حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاددانشگاهی؛ دکترسید سعید هاشمی گفت: به منظور حمایت از دانشجویانی که تحت تاثیر تبعات منفی اقتصادی شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند، صندوق ویژه حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کووید19 در این دانشگاه تاسیس شده است.

دکترسید سعید هاشمی با تاکید بر لزوم توجه به حواشی اقتصادی ایجاد شده توسط این بیماری گفت: سلامت جسمی و بهداشت روانی دانشجویان و خانواده‌های آنان اهمیت زیادی دارد و از این رو علاوه بر تمهیداتی که در جهت تسهیل روند امور آموزشی نیمسال جاری اندیشیده و اعلام شد، به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی اقتصادی دانشجویان و فشار اقتصادی به خانواده‌های آسیب‌پذیر، صندوق ویژه حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا در این دانشگاه تشکیل شده است.

وی افزود: معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشگاه، مسئولیت اجرایی شناسایی و معرفی دانشجویان آسیب دیده را به این صندوق بر عهده دارد که این امر طی اطلاعیه های جداگانه از سوی این معاونت به اطلاع دانشجویان عزیز خواهد رسید.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ؛ همچنین از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه به صورت رایگان، تمدید سررسید اقساط تسهیلات دانشجویی و همچنین تمدید مهلت ثبت نام وام شهریه نیز از دیگر اقداماتی نام برد که این دانشگاه برای جلوگیری از ایجاد دغدعه های منفی برای دانشجویان و خانواده‌های آنان انجام داده است.

وی اظهارامیدواری کرد با پایان قرنطینه و بازگشت شرایط جامعه به حالت عادی، دانشجویان با سلامت جسمی و روحی و شادابی و نشاط همیشگی دوباره در محل دانشگاه و کلاس‌های درس حضور پیدا کنند و از این روزهای سخت، تنها تجربه همدلی، همیاری و احساس مسئولیت اجتماعی باقی بماند.


نظر شما :