جهاددانشگاهی یزد میزبان دوره‌‏های آموزشی مددجویان کمیته امداد

۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۶ کد : ۱۰۳۷۹ آموزشی عمومی
مدیر برنامه‌ریزی، نظارت و توسعه آموزش جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری دوره ‎ های آموزشی بازاریابی حرفه‌ای برای مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.
جهاددانشگاهی یزد میزبان دوره‌‏های آموزشی مددجویان کمیته امداد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد  با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی حرفه‌ای در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهی استان یزد، اظهار کرد: این کارگاه ویژه مددجویان فعال اقتصادی، تولیدکنندگان صنایع کوچک و خانگی و همچنین ارائه‌دهندگان خدمات تحت پوشش کمیته امداد استان برگزار می‌شود.

وی افزود: معرفی محصول، خدمات و همچنین پیدا کردن بازارهای جدید از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی مشترک بین کمیته امداد و سازمان جهاددانشگاهی یزد است و مدرس و سخنران حرفه‌ای این کارگاه به طور ویژه به ارتقای آگاهی افراد در این زمینه کمک می‌کند.

این مسئول با بیان این که اکثر شرکت ‎ کنندگان دراین دوره از اطلاعات اندکی در زمینه بازاریابی و فروش موفق برخوردار هستند، گفت: برگزاری یک کلاس تخصصی با مفاهیم مهارت‌های فروش و تکنیک‌های بازاریابی و جذب مشتری بویژه با استفاده از ظرفیت گسترده دنیای مجازی از سوی کمیته امداد به جهاددانشگاهی سپرده شده است که این کارگاه به صورت کاربردی در حال برگزاری است و امیدوار هستیم اثربخشی قابل توجهی در کسب و کار مددجویان داشته باشد.

وی با اشاره به این که تاکنون این سری دوره‌های آموزشی منجر به تغییر دیدگاه مخاطبان نسبت به بازار و فروش و همچنین رونق اقتصادی این مددجویان شده است، گفت: خوشبختانه جهاد دانشگاهی استان یزد با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، تاکنون دوره‌های زیادی در قالب تورهای آموزشی و سیاحتی و همچنین دوره‌های آموزشی شغل محور برگزار کرده و هر ساله جمعیت قابل توجهی از مددجویان از خدمات آموزشی این دوره‌ها بهره‌مند می‌شوند.

«یدالله زارعی» کارشناس اشتغال کمیته امداد منطقه دو یزد نیز با اشاره به برگزاری این دوره‌های آموزشی با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، اظهار کرد: این دوره‌ها که هر ساله میزبان جمعیت زیادی از مددجویان استان است، به صورت منطقه‌ای در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه نیز ویژه مددجویان کمیته‌های امداد منطقه یک و دو یزد برگزار می‌شود و تاثیرات مثبت قابل توجهی را در کسب و کارهای این افراد داشته و هر سال با استقبال بیش از پیش آن‌ها همراه است.

این مسئول با بیان این که این دوره طی شش ساعت برگزار و یکی از مدرسان صاحب سبک و ماهر استان آموزش‌های مذکور را ارائه می‏دهد، گفت: در این کارگاه آموزشی بیش از 190 شرکت کننده از مددجویان کمیته امداد حضور دارند که در بخش ‎ های مختلف اقتصادی و کسب و کارهای کوچک و خانگی فعال و موفق هستند.


( ۱ )

نظر شما :