اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی

تعداد بازدید:۵۹۷۹

* معرفی اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی

اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و رفاه حال کارکنان این سازمان تأسیس شده است. این اداره به‌عنوان یک نهاد کلیدی در ارائه خدمات متنوع و حمایتی، نقش بسزایی در تسهیل فعالیت‌های روزمره و آموزشی دارد.

خدمات این اداره شامل موارد زیر است:

خدمات رفاهی: فراهم‌سازی امکانات رفاهی و ایاب و ذهاب، خدمات ورزشی و فضاهای اجتماعی برای ارتقاء سطح آسایش و تعاملات اجتماعی.

پشتیبانی مالی: ارائه مشاوره‌های مالی و تسهیلاتی به کارکنان  برای کاهش فشارهای اقتصادی و ایجاد فرصت‌های بهتر.

برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی: برگزاری برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی به منظور ارتقاء مهارت‌ها و دانش کارکنان

حمایت‌های فرهنگی و اجتماعی: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی که به تقویت همبستگی میان اعضای سازمان و ارتقاء فرهنگ سازمانی کمک می‌کند.

این اداره به‌دنبال ایجاد فضایی پویا و سازنده است که در آن تمامی اعضای سازمان بتوانند از امکانات و خدمات بهینه بهره‌مند شوند و به رشد و توسعه فردی و حرفه‌ای خود ادامه دهند. با تلاش مستمر و برنامه‌ریزی دقیق، اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی جهاددانشگاهی استان یزد در راستای تأمین رفاه و آسایش اعضای خود گام برمی‌دارد.

 

* اعضای اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی

 احمد خیرسته    کارپرداز
      سازمان جهاددانشگاهی استان یزد 
   ساختمان امام علی، طبقه سوم           035-3162  3011
  حمید حریرفروش    متصدی دبیرخانه
      سازمان جهاددانشگاهی استان یزد 
   ساختمان امام علی، طبقه سوم           035-3162 3011
  محمدمجتبی حاجی یوسفی    متصدی خدمات عمومی
      سازمان جهاددانشگاهی استان یزد 
   ساختمان امام علی، طبقه سوم    035-3162           3027
  حمیدرضا دادخواه    تکنسین تاسیسات
     سازمان جهاددانشگاهی استان یزد 
   ساختمان امام علی، طبقه سوم     035-3162        2034
    حسین ابوالحسن زاده    تکنسین تاسیسات
      سازمان جهاددانشگاهی استان یزد 
   ساختمان امام علی، طبقه سوم    035-3162          2034
  محمد شکیبا نسب    نگهبان
      سازمان جهاددانشگاهی استان یزد 
   ساختمان امام علی، طبقه سوم    035-3162          2034

 

 

آخرین ویرایش۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴