برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در جهاددانشگاهی یزد

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۳ کد : ۶۱۷۱۸ آموزشی تاپ خبر
برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در جهاددانشگاهی یزد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، آزمون استخدامی ۱۸ شهرداری استان یزد با رقابت ۶۳۰ داوطلب در سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار شد.

«محمدجواد ابوالحسینی» معاون عمرانی استاندار یزد در جریان برگزاری این آزمون که از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز جمعه سوم شهریورماه در جهاددانشگاهی یزد آغاز شده و تا ساعت ۱۱:۰۰ ادامه خواهد داشت، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری های استان یزد به استناد بخشنامه وزارت کشور مورخ ۹۸/۰۴/۲۹ مبادرت به بکارگیری نیروی قرارداد کار معین برای ۱۸ شهرداری استان کرده است  که از میان ۲۴۲ نفر کل سهمیه قرارداد کار معین، تعداد ۱۹۵ نفر طی آزمون سال ۹۹ تبدیل وضعیت و به‌کارگیری شده‌اند و  ۴۷ نفر معادل ۱۰ درصد باقی‌مانده این سهمیه تخصیص‌ داده‌ شده نیز با مجوز صادره در پایان سال گذشته، امروز  در قالب آزمون عمومی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به رقابت ۶۳۰ نفر متشکل از ۵۱۶ نفر مرد و ۱۱۶ نفر زن در این آزمون که امروز جمعه از طریق سازمان جهاد دانشگاهی در حال برگزاریست، گفت:  غالب رشته‌های مورد تقاضا برای ۱۸ شهرداری استان در این آزمون شامل کارشناس عمران، شهرسازی، تحلیلگر سیستم، برنامه و بودجه، مطالعات اقتصادی و اجتماعی، کارشناس فضای سبز، روابط‌عمومی، حقوق، حسابدار، آتش‌نشان و راننده آتش‌نشان است.

به گفته معاون استاندار، از مجموع شرکت‌کنندگان در این آزمون تا ۴ برابر ظرفیت برای انجام مراحل مصاحبه معرفی می‌شوند و پس از این فرایند ۴۷ نفر به واحد گزینش جهت بکارگیری معرفی خواهند شد.

ابوالحسینی ضمن ابراز رضایت از نظم و نحوه برگزاری این آزمون توسط جهاددانشگاهی استان یزد، اظهار کرد: نتایج این آزمون هر چه زودتر از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس HRTC.IR اعلام خواهد شد.

کلید واژه ها: آزمون شهرداری


( ۲ )

نظر شما :