فعالیت ایکنا در اشاعه فرهنگ قرآنی قابل تقدیر است

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۵ کد : ۵۸۰۲۲ تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی فعالیت خبرگزاری ایکنا جهاددانشگاهی در زمینه اشاعه فرهنگ قرآنی را قابل تقدیر دانست و بر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تأکید کرد.
فعالیت ایکنا در اشاعه فرهنگ قرآنی قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی در حاشیه سفر به استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا جهاددانشگاهی، گفت: ایکنا از خبرگزاری‌های خوب جهاددانشگاهی است و خوشبختانه در حوزه بین‌الملل به خوبی پیش رفته و اخبار را به ۲۱ زبان خارجی ترجمه و منتشر می‌کند.

وی ادامه داد: این اقدام برجسته‌ای است که در بین خبرگزاری‌های کشور کمتر نمونه آن را شاهد هستیم که به بهترین نحو فعالیت رسانه‌ای خود را انجام می‌دهد.

مسلمی‌نائینی افزود: طبق اساسنامه جهاددانشگاهی، یکی از وظایف این نهاد، مباحث فرهنگی و اشاعه فرهنگ قرآنی است که خوشبختانه در فعالیت‌های ایکنا شاهد عملکرد مطلوب در این زمینه هستیم و این توفیقی است که به عنوان خادم قرآن و اشاعه‌دهنده فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در حال انجام است، لذا فعالیت ایکنا قابل تقدیر است.

رئیس جهاددانشگاهی با توجه به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و اهتمام بر حمایت از این‌گونه برنامه‌ها، بیان کرد: وظیفه خود می‌دانیم فعالیت‌های فرهنگی را در این نهاد پررنگ‌تر کنیم.

 

کلید واژه ها: گفتگو با ایکنا


نظر شما :