دیدار و گفت‌وگوی رئیس جهاددانشگاهی کشور با جهادگران یزدی

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۶ کد : ۵۷۹۸۹ تاپ خبر عمومی
رئیس جهاددانشگاهی کشور در جریان سفر به یزد با پژوهشگران و اعضای سازمان جهاددانشگاهی استان و دانشگاه علم و هنر دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار و گفت‌وگوی رئیس جهاددانشگاهی کشور با جهادگران یزدی

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، رئیس جهاددانشگاهی کشور در جریان سفر به یزد با پژوهشگران و اعضای سازمان جهاددانشگاهی استان و دانشگاه علم و هنر دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر «حسن مسلمی نائینی» امروز شنبه در این برنامه، یکی از سیاست‌های جهاددانشگاهی کشور را ارتباط مستقیم با اعضا و بهره گیری از پیشنهادات و رسیدگی به مطالبات آنها ذکر کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد فعالیتهای جهاددانشگاهی، ابراز امیدواری کرد که این رضایتمندی از مجموعه جهاددانشگاهی همواره تداوم داشته باشد.

رئیس جهاددانشگاهی کشور در ادامه پای سخنان جهادگران یزدی نشست و ضمن پاسخ به سئوالات آنها، در خصوص رفع مسائل و مشکلات مطرح شده قول مساعدت و پیگیری داد.

تبدیل وضعیت پرسنل، مسائل مرتبط با حقوق و مزایا، کاهش زمان کار بانوان دارای فرزند کوچک، مسائل مربوط به سختی کار در برخی بخشها، مسائل مربوط به جهادگران ایثارگر،‌ پرداخت سنوات، موضوعاتی مرتبط با فعالیتهای پژوهشی در سازمان، از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.


نظر شما :