تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری ایکنا

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۹ کد : ۵۶۹۷۲ فرهنگی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان یزد گفت: خبرنگاران خبرگزاری قرآنی ایکنا در همه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی پیشقدم هستند و بدون هیچ گونه چشمداشت مادی در این امر خداپسندانه فعالیت می‌کنند.
تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری ایکنا

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، محمدرضا دهقانی، رئیس جهاددانشگاهی استان یزد، روز یکشنبه، 24 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران این خبرگزاری گفت: فعالیت شما با هزینه مادی قابل جبران نیست و همه ما در این نهاد مقدس گردهم جمع شده‌ایم تا به امر مقدس فعالیت‌های قرآنی پرداخته شود و همه با یکدیگر برای رسیدن به این هدف مقدس تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت در امر قرآن توفیقی الهی است که بر عهده شما گذاشته شده تا در راه ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه گام بردارید و خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده است.

دهقانی افزود: متأسفانه آنگونه که باید و شایسته است، نسبت به معرفی پیشکسوتان قرآنی و فرهنگی اقدام نشده و در جامعه ما این بخش مظلوم واقع شده و عمدتاً اقشار مختلف بویژه جوانان با این قشر نخبه آشنا نیستند و لذا وظیفه ایکنا در معرفی این پیشکسوتان و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی بسیار خطیر است.

رئیس جهاددانشگاهی استان یزد گفت: جهاددانشگاهی نهاد عمومی غیردولتی است و وظیفه دارد در فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه ورود کند و برای خدمت به مردم آماده باشد.

علی صدری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد نیز در این نشست گفت: فعالیت در امر قرآن توفیق بزرگی است که خداوند به ما عطا کرده و مایه خرسندی است که خادم‌القرآن هستیم. در استان یزد پتانسیل‌های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد و فعالیت ایکنا یزد نیز در این عرصه قابل تقدیر است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهد شد، شاهد گسترش این فعالیت‌ها باشیم.

اعظم‌السادات میرجلیلی، سردبیر خبرگزاری ایکنا شعبه یزد نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر را ارائه کرد. همچنین مقرر شد در راستای به‌روزرسانی تعرفه خبر و گزارش تصویری و همچنین همسان‌سازی آن با سایر خبرگزاری‌های زیر مجموعه جهاددانشگاهی اقدامات لازم صورت گیرد. در پایان از زحمات خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ایکنا یزد تجلیل شد.

کلید واژه ها: خبرگزاری ایکنا


نظر شما :