ششمین رویداد «ماه خوب خدا» در یزد اجرا می‌شود

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۶ کد : ۵۵۷۴۱ فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری رویداد «ماه خوب خدا» برای ششمین سال متوالی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد، علی صدری اصفهانی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی این سازمان،‌ با اشاره به اجرای طرح «ماه خوب خدا» برای ششمین سال متوالی گفت: این طرح ویژه سه جامعه مخاطب یعنی اعضا، خانواده‌های آنان و فراگیران مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح سه رویداد را خواهیم داشت که مسابقه عکاسی ویژه هر سه گروه از آن جمله است. علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد که با موضوعات سفره افطار، نماز عید فطر، کمک به نیازمندان و ... برگزار می‌شود، می‌توانند حداکثر سه عکس را تا پایان هفتم اردیبهشت‌ماه به شماره ۰۹۱۳۲۷۴۱۷۸۳ ارسال کنند.

صدری با اشاره به برگزاری رویداد «سخن امیر» ویژه اعضای سازمان و فراگیران مراکز آموزشی اضافه کرد: علاقه‌مندان با مطالعه نامه ۵۳ نهج‌البلاغه می‌توانند در آزمون این مسابقه که در روز چهارشنبه، ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ برگزار می‌شود، شرکت کنند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، برگزاری رویداد «ماه نیکی» ویژه لیالی قدر را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: این رویداد اقدام خیرخواهانه اعضا و خانواده‌های آنان در مشارکت برای اطعام نیازمندان است که در این زمینه بسته‌های غذایی شامل یک پرس غذا، میوه و خرما تهیه و بین افراد نیازمند توزیع می‌شود. در قالب این طرح در سال گذشته ۶۰ بسته تهیه و بین کودکان معلول بی‌سرپرست توزیع شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در قالب این طرح نیز گفت: امسال مسابقه تیراندازی ویژه اعضای سازمان را خواهیم داشت که تاریخ دقیق آن در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

کلید واژه ها: ماه خوب خدا


نظر شما :