کسب و کارهای خانگی نقطه شروع مناسبی برای راه اندازی کسب و کار برای جوانان

۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۷ کد : ۳۹۳۲۷ تجاری سازی فناوری و اشتغال
مصاحبه با خانم زهره فلاح زاده، فعال عرصه دوخت لباس های زنانه در شهرستان ابرکوه یکی از بانوان موفق در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان یزد
کسب و کارهای خانگی نقطه شروع مناسبی برای راه اندازی کسب و کار برای جوانان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، زهره فلاح زاده، فعال عرصه دوخت لباس های زنانه با اشاره به نحوه آشنایی اش با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: بنده از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با این طرح آشنا شدم و برای شرکت در این طرح ثبت نام کردم.
وی که 20 سال است در این حرفه فعالیت دارد، گفت:کسب و کار خانگی از نظر ایجاد شغل، نوآوری در عرضه محصول یا خدمات موجب تنوع و دگرگونی زیادی در اجتماع واقتصاد هر کشور می شود، همچنین کسب و کارهای خانگی برای جوانان نقطه شروع مناسبی برای راه اندازی کسب و کارشخصی است اما باید از مشاغل خانگی حمایت بیشتری صورت گیرد.
وی با اشاره به مزیت های مشاغل خانگی بیان کرد: در واقع فعالیت در منزل باعث می شود وقت بیشتری به خانواده اختصاص پیدا کند و به تربیت فرزندان توجه بیشتری خواهد شد، همچنین محیط خانه محل مناسب تری برای کسب و کار است و در مجموع آزادی و استقلال عمل بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه در این مسیر باید رقبای خود را بشناسیم، هدف های آنها را مشخص کنیم بیان کرد: در حقیقت باید بدانیم آنها چه محصولاتی را به فروش می رسانند و تبلیغاتشان از چه رسانه هایی انجام می شود.
این بانوی کارآفرین گفت: یکی از مهمترین وظایف هرشرکت یا تولیدی پیداکردن راه برای جلب توجه و وفاداری مشتری است، طراحی بسته بندی یکی از نکات مهم اولیه است که در بهبود کسب و کار کمک شایانی می کند.

خاطر نشان می گردد طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به صورت رایگان به کارفرمایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاد دانشگاهی در حال برگزاری می باشد .

کلید واژه ها: مصاحبه مشاغل خانگی


نظر شما :