حمایت از بانوان کارآفرین راه رسیدن به موفقیت در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۰ کد : ۳۹۳۲۴ تجاری سازی فناوری و اشتغال
گفتگو با خانم راضیه مظفری، فعال در رسته خیاطی از بانوان موفق در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان یزد
حمایت از بانوان کارآفرین راه رسیدن به موفقیت در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد،راضیه مظفری، بانوی فعال در رشته خیاطی که از طریق سامانه و معرفی دوستانش با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی آشنا شده بر حمایت هر چه بیشتر از بانوان کارآفرین تاکید کرد .

  راضیه مظفری، بانوی فعال در رشته خیاطی که از طریق سامانه و معرفی دوستانش با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی آشنا شده بر حمایت هر چه بیشتر از بانوان کارآفرین تاکید کرد و گفت: بانوان برای ارائه محصولات نیازمند حمایت هستند که در این راستا می توان از تسهیلات کم بهره استفاده و آنان را مورد حمایت قرار داد.

وی ادامه داد: همچنین می توان بانوان فعال در عرصه مشاغل خانگی را به دیگر ارگان ها و شرکت معرفی کرد تا با ارائه محصولات و داشتن بازار فروش شناخته شده و پیشرفتی برای این قشر حاصل شود.

مظفری افزود: بر این اساس بانوان مشاغل خانگی با این حمایت ها دارای انگیزه برای تولید بیشتر و عرضه به بازار خواهند شد و هم اینکه محصولاتی با  کیفیت بیشتری به بازار ارائه خواهند داد.

وی شیک بودن، قیمت مناسب، کار دست، سفارشات همراه با هدیه و بسته بندی شکیل را از جمله ویژگی های یک محصول خوب دانست و بر حمایت، راهنمایی درست و صحیح و همچنین سرمایه گذاری مناسب در این زمینه تاکید کرد.
این بانوی یزدی با تشکر از جهاددانشگاهی استان یزد و دست اندرکاران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان گفت: امیدواریم با حمایت هایی که صورت خواهد گرفت، بتوانیم محصولاتی با کیفیت به بازار ارائه دهیم البته ما تمام توان و تلاش خود را در این زمینه بکار گرفته ایم .

شایان ذکر است ; طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای توانمند سازی متقاضیان و اتصال به بازار، همزمان با سراسر کشور در استان یزد در حال اجراست.

کلید واژه ها: مصاحبه مشاغل خانگی


نظر شما :