فروش محصولات برای تولید بیشتر انگیزه بانوی فعال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۹ کد : ۳۹۳۲۳ تجاری سازی فناوری و اشتغال
بانوی ابرکوهی فعال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ضمن تشکر و قدردانی از جهاد دانشگاهی، خواستار تداوم حمایت از مشاغل خانگی شد
فروش محصولات برای تولید بیشتر انگیزه بانوی  فعال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد سمیه نجفی،

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد سمیه نجفی، بانوی ابرکوهی که در زمینه خیاطی مشغول به کار است، نحوه آشنایی با طرح توسعه مشاغل خانگی را از طریق سایت دانست و اظهار کرد: در زمینه مشاغل خانگی انتظاری که وجود دارد این است که حمایت بیش از پیش از فعالان عرصه های مختلف انجام پذیرد تا بتوانیم محصولات را به فروش برسانیم و همین فروش محصولات برای تولید بیشتر انگیزه ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این مسیر برای رقابت  با سایرین ، کیفیت دوخت و کیفیت جنس را افزایش داده و با دقت بیشتری مشغول به فعالیت هستم، و سعی کردم نسبت به دیگران قیمت مناسبی تعیین کنم.

نجفی افزود: همچنین برای تحویل محصولات به مشتری، کارت ویزیت طراحی شده و با توجه به اینکه اصل فعالیت بنده کاور مبل و ... است، سعی کردم در ساک های نایلونی قرار داده تا هم به جذب مشتری کمک کند و هم برای مشتری قابل استفاده باشد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از جهاد دانشگاهی و دست اندرکاران مشاغل خانگی گفت: درخواست می شود حمایت از مشاغل خانگی تداوم داشته باشد چرا که بنده در ابتدای راه هستم و قطعا هدف های زیادی خواهم داشت تا به آنها برسم و ان شاءالله در این مسیر بتوانم کارگاه تولیدی که تعدادی از بانوان نیز از این طرح بهره مند شوند، ایجاد کنیم تا هم محصولات بیشتری تولید و هم فروش با تعداد زیادی را به بازار عرضه کنیم.

خاطر نشان می گردد طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در همه ی استان ها در حال اجرا می باشد .

کلید واژه ها: مشاغل خانگی مصاحبه


نظر شما :