دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یزد برگزار می شود

۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۷ کد : ۳۶۵۵۶ پژوهشی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد از آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران دریزد خبر داد.
دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یزد برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، معاون فرهنگی این سازمان گفت:  ثبت نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی که  از۲۲ شهریورماه در دانشگاه‌های استان یزد آغاز شده، در مهر ماه و آبان ماه  برگزار خواهد گردید.

محمد رضا دهقانی فیروزابادی گفت: مسابقات ملی مناظره دانشجویان  هر ساله با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد : مسابقات مناظره دانشجویی با هدف رشد و تقویت فرهنگ گفت‌و‌گو، تحمل عقیده‌ی مخالف، تفکر خلاق و نقاد، تمرین برای معتدل و منطقی سخن گفتن و نیز تقویت روابط فردی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این مسابقات تقویت فرهنگ گفتمان و تفکر در بین دانشجویان، آموزش کار گروهی با تشکیل تیم‌های مناظره و آموزش برخی از مطالب و مسائل علمی به صورت جذاب  و اثربخش، بوده است.

دهقانی  اظهار داشت : تیم ها در این مسابقات به صورت دو تیم موافق و مخالف در موضوعات و گزاره های انتخاب شده به مناظره و رقابت می پردازند و پس از داوری تیم های برنده به مراحل بالاتر راه پیدا می کنند و تیم های بازنده حذف می شوندو در نهایت دو تیم برتر این دوره از مسابقات در فینال به رقابت می پردازند و تیم قهرمان به مسابقات ملی منطقه ای مناظره دانشجویان ایران که در آبان سال جاری برگزار می شود راه پیدا می کند.

 معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد دانشجویان علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان یزد

 به شماره 035-38303460 داخلی 3026 و یا شماره تماس حاصل نموده ویا برای ثبت نام به سایت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی یزد به نشانی yzf.mfjd.ir   مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: مناظره مسابقه


نظر شما :