مهلت ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تمدید شد

۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳ کد : ۲۳۵۴۰ تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر عمومی
مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد از تمدید مهلت ثبت‌نام در این طرح تا پنجم آبان‌ماه خبر داد.
مهلت ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تمدید شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی یزد ،«بهروز اسلامی»  ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ساماندهی، استعدادسنجی، توانمندسازی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار در دبیرخانه توسعه و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی تصویب و به مرحله اجرا رسیده است.

وی با بیان این که براساس این طرح ۵۴ هزار و ۳۰۰ شغل خانگی در کشور ایجاد شود که سهم یزد ۱۸۰۰ مورد است، گفت: متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن شرایط لازم تا پنجم آبان‌ماه سال جاری با مراجعه به سامانه inhb.ir در رسته‌ی شغلی مورد علاقه‌ی خود ثبت‌نام کنند.

اسلامی در ادامه نیز شرایط در نظر گرفته شده برای متقاضیان ثبت‌نام در این طرح را حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت‌نام، نداشتن اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی با این توضیح که افرادی که بیمه خویش‌فرمایی دارند، منعی در ثبت نام ندارند، ذکر کرد.

مدیر اجرایی این طرح ملی در استان یزد تاکید کرد: ثبت‌نام در سامانه مذکور و شرکت در طرح به معنای آموزش و توانمندسازی به صورت رایگان و لینک شدن به پیشرانه‌های دارای بازار است که در نهایت منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح خواهد شد.

مراجعه به سامانه inhb.ir

 

 


( ۷ )

نظر شما :

ساراشعبانی نژاد ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۸
عالی هست ممنون.