برگزاری دومین جلسه شورای راهبری خوشه زیلو در سال ۹۹

۰۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲ کد : ۲۳۲۹۴ فرهنگی تاپ خبر عمومی
دومین جلسه شورای راهبردی خوشه زیلو با حضور سرپرست سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار شد
برگزاری دومین جلسه شورای راهبری خوشه زیلو در سال ۹۹

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ،در این جلسه که با حضور فرماندار میبد، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان، معاون اداره کل میراث فرهنگی استان یزد  و جمعی از مسئولان شهرستان و هنرمندان زیلوباف برگزار شد، عامل توسعه خوشه زیلو گزارشی از عملکرد تیم توسعه خوشه در سه ماه گذشته ارائه نمود.

گفتنی است، در ادامه برخی موضوعات مورد بررسی قرار گرفت. از جمله  تصمیماتی در خصوص ساختمان واقع در بلوار قاضی میرحسین به عنوان مجتمع فروشگاهی زیلو در قالب قراردادی در اختیار انجمن صنفی زیلو قرار گیرد و میراث فرهنگی استان برای تامین ساختمان مجتمع فروشگاهی در یزد مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد. 

همچنین صندوق کارآفرینی امید برای توسعه فروش زیلو، تقویت بسته بندی و طراحی و تنوع بخشی به محصولات تسهیلات مناسبی را فراهم خواهد آورد و بر حمایت ادارات شهرستان از هنر صنعت زیلو و توسعه بازار آن تاکید شد.
در پایان این جلسه فرماندار میبد، سرپرست صندوق کارآفرینی امید، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی و معاون اداره کل میراث فرهنگی در سخنانی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده بر آمادگی این نهادها  در  انجام مصوبات این جلسه تاکید نمودند.

لازم به ذکر است، پروژه توسعه خوشه زیلو توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد و به عاملیت سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در حال انجام است.


نظر شما :