برای اولین بار درخشش فرزند جهادگر سازمان یزد در کنکور ۹۹

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷ کد : ۲۲۹۳۱ فرهنگی تاپ خبر عمومی
برای اولین بار فرزند جهادگر سازمان یزد، محمد صالح شرافت به نام «سروش شرافت » در کنکور ۹۹ ، نفر پنجم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی به عنوان تنها یزدی نفرات برتر کنکور امسال ثبت شد.
برای اولین بار درخشش فرزند جهادگر  سازمان یزد در کنکور ۹۹

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ،اسامی نفرات برتر کنکور سراسری امسال در پنج گروه آزمایشی مشخص شد که در بین ۲۰ نفر برتر گروه‌های پنج‌گانه، نام «سروش شرافت بفروئی» نفر پنجم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی به عنوان تنها یزدی نفرات برتر کنکور امسال مشاهده می‌شود.

تنها یزدی نفرات برتر کنکور سراسری امسال «سروش شرافت بفروئی»  فرزند محمد صالح شرافت که رتبه پنجم گروه آزمایشی علوم و ریاضی را کسب کرده است، رمز موفقیتش را یادگیری عمیق‌تر دروس و اهتمام به کیفیت یادگیری و نه کمیت در امر مطالعه می‌داند.

این دانش‌آموز دبیرستان شهید صدوقی در مورد نحوه اطلاعش از نتیجه کنکورمی‌گوید: با تماس دیگران بیدار شدم و از آن‌ها در مورد کسب برتری خود در کنکور سراسری شنیدم.

وی ادامه می‎دهد: شخصاً رتبه‌های بین ۲۰ و ۳۰ را متصور بودم ولی به کمک پدر و مادرم، معلمانم، مشاور و پشتیبانم موفق به کسب این نتیجه شدم.

شرافت در ادامه در مورد نحوه درس خواندنش برای شرکت در کنکور سراسری امسال اظهار می‌کند: غالباً در اتاق خودم مطالعه می‌کردم. بعد از تدریس معلمان ابتدا درس‌نامه را می‌خواندم و بعد تست‌های مربوط به آن مبحث را حل می‌کردم.

به اعتقاد وی، رمز موفقیتش در کنکور امسال احتمالاً یادگیری عمیق‌تر دروس و اهتمام به کیفیت یادگیری و نه کمیت در امر مطالعه بوده است.

تنها یزدی برتر کنکور سراسری ۹۹ به شرایط نامطلوب کرونا و تاثیر وی بر مطالعاتش می‌گوید: شرایط برای مطالعه در اسفندماه به دلیل استرس مربوط به شیوع کرونا برایم نامطلوب شد و چند ماهی طول کشید تا به شرایط قبلی بازگردم.

شرافت که قصد ادامه تحصیل در رشته کامپیوتر را دارد، در پایان خاطرنشان می‌کند: فعلاً در کنار تحصیل در رشته کامپیوتر، سعی دارم که مطالعات خودم را ادامه بدهم.


( ۵ )

نظر شما :