سردار میرحیدری: تمام ملت ایران خون‌خواه شهید سلیمانی هستند

۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۴ کد : ۱۴۸۵۸ فرهنگی عمومی
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که ولایت مداری تنها راه مقابله با نفوذ است، گفت:‌ دشمنان بدانند تمام ملت ایران خونخواه سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند
سردار میرحیدری: تمام ملت ایران خون‌خواه شهید سلیمانی هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به نقل از ایسنا سردار«محمدرضا میرحیدری»  در خصوص شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی»، ضمن محکوم کردن این ترور خصمانه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: شجاعت، بصیرت و تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت‌ فقیه مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی بود که او را به اسوره مقاومت و ایثار تبدیل کرد.

وی شهادت سردار سلیمانی به دست خبیث‌ترین افراد عالم یعنی آمریکای جنایتکار را سند حقانیت انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و حریم انقلاب دانست و افزود: دشمنان بدانند تمام ملت ایران فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی خونخواه شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی هستند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که شهدای مقاومت همگی تربیت شده مکتب انقلاب اسلامی هستند و راه آنها با شهادت پایدارتر خواهد بود،‌گفت: دشمنان پاسخ سختی دریافت خواهند کرد.

سردار میرحیدری شهادت حاج قاسم سلیمانی را پاداش ایثارگری‌های او دانست و تصریح کرد:‌ سپهبد سلیمانی شوق شهادت داشت و برای آن اشک می‌ریخت و داغدار رفقای شهیدش بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری شهید سلیمانی را چهره‌ بین‌المللی مقاومت عنوان و خاطرنشان کرد: شهادت این سردار سرافراز اسلام درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر و قطعا خواب را بر چشم دشمنان اسلام و مسلمین حرام خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود با بیان این‌که ولایت‌مداری بی قید و شرط تنها راه مقابله با توطئه نفوذ استکبار جهانی،‌ گفت: راه شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت.


( ۱ )

نظر شما :