معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده عنوان کرد: جهاددانشگاهی؛ بستری مناسب برای رشد جوانان نخبه

۱۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۸ کد : ۱۱۹۸۲ عمومی
دکتر معصومه ابتکار در بازدید از پارک علم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان گفت: در مراکز رشد صنایع خلاق فرهنگی و پارک علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی ، فضای مناسبی برای رشد جوانان نخبه تدارک دیده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده عنوان کرد: جهاددانشگاهی؛ بستری مناسب برای رشد جوانان نخبه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی زنجان، دکترمعصومه ابتکار روز شنبه 13 مهرماه در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان،اظهار کرد: در حال حاضر معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری با جهاددانشگاهی طرح مشترکی دارد که این طرح مربوط به اشتغال زنان است.

این مسئول با تشریح این طرح مشترک، ادامه داد: این طرح برای کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در بخش مشاغل خانگی نوین بوده که در زنجان فعالیت خود را شروع کرده و در بحث صنایع فرهنگی خلاق نیز قطعا خانم‌ها پیشگام هستند.

وی افزود: با حمایت از پیشگامی زنان در بحث صنایع فرهنگی خلاق می‌توان زمینه مناسبی برای بانوان فراهم کرد؛ چراکه بسیاری از بانوان می‌توانند در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهند و این بخش به لحاظ فرهنگی نیز اهمیت بالایی دارد.

دکترابتکار با اشاره به بازدید از جهاددانشگاهی واحد زنجان، تصریح کرد: در بازدیدی که از جهاددانشگاهی زنجان به عمل آمد، این نهاد در بخش پارک علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی اقدامات خوبی داشته، همچنین در مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی نیز فضای مناسبی برای جوانان تدارک دیده است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تشکر از جهاددانشگاهی در ایجاد مرکز رشد صنایع فرهنگی خلاق، یادآور شد: در مرکز رشد صنایع فرهنگی خلاق زمینه مناسبی برای جوانان تحصیل‌کرده فراهم شده و علاوه ‌بر آن، جوانان در این مرکز دوره‌های مورد نیاز را می‌گذرانند و باید توجه داشت که اینگونه مراکز فرصت مناسبی برای ایجاد کسب و کار است.

وی خاطرنشان کرد: وجود اینگونه فضاها علاوه ‌بر جوانان برای خانم‌ها نیز فرصت ویژه‌ای است تا به صنایع خلاق و هنر در جهت کسب و کار توجه داشته باشند و امیدواریم که بتوان برای توسعه این فعالیت‌ها کمک‌های لازم را انجام دهیم.


نظر شما :