سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و فرماندهی نیروی انتظامی تفاهم‌نامه همکاری نوشتند

۱۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۸ کد : ۱۱۹۸۱ فرهنگی پژوهشی تجاری سازی فناوری و اشتغال عمومی
سازمان جهاددانشگاهی و فرمانده نیروی انتظامی استان یزد به منظور اجرای برنامه‌ها و طرح‌های علمی پژوهشی، آموزشی و فرهنگی هنری در راستای پیشگیری از جرایم، آسیبهای اجتماعی، توسعه، تعمیق نظم و انضباط اجتماعی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
سازمان جهاددانشگاهی استان یزد  و فرماندهی نیروی انتظامی  تفاهم‌نامه همکاری نوشتند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ، این تفاهم‌نامه طی مراسمی با حضور دکتر«مهدی باصولی» رییس سازمان جهاد دانشگاهی، سردار«محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونین دو سازمان طرف تفاهم‌نامه امضا شد.

تفاهم نامه مذکور پیرامون همکاری در برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های علمی- تخصصی، تولید،چاپ و توزیع کتب، جزوات آموزشی و مجموعه نمایشگاهی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی، تبادل اخبار،‌اطلاعات و موضوعات روز دانشجویان و مراکز علمی تحت نظر سازمان و تبادل اساتید برای فراگیری علوم مشترک، منعقد شده است.

 انجام طرح‌های پژوهشی به ویژه در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، همکاری در زمینه انتشار خبرنامه‌های علمی- تحقیقاتی مشترک، فراهم نمودن انکان استفاده از کتابخانه برای محققین طرفین از دیگر محورهای تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی یزد با فرماندهی انتظامی استان است.

«مهدی باصولی» رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی،‌اظهار کرد: توسعه همه جانبه استان و کشور مستلزم همکاری و جذب مشارکت جامعه دانشگاهی در حوزه‌های مختلف است.

وی با اشاره به ظرفیت اجرایی، آموزشی و علمی جهاد دانشگاهی، گفت:‌ این سازمان آماده هرگونه همکاری با دستگاه‌های مختلف اجرایی استان به ویژه فرماندهی انتظامی یزد را دارد.

سردار«محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این مراسم با بیان این که توسعه هر جامعه در سایه امنیت محقق می‌شود، تصریح کرد: تأمین امنیت عمومی جامعه یکی از مهمترین رسالت‌های پلیس در کشور است.

وی افزود:‌ امروز پلیس با رویکردی علمی سعی دارد مأموریت های خود را در پلیس‌های تخصصی ارتقا داده و مسیر توسعه و پیشرفت کشور در محورهای مختلف را هموارتر سازد.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با اشاره به نقش جامعه دانشگاهی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران، گفت:‌ جهاد دانشگاهی می تواند با برگزاری نشست های علمی مشترک بین جامعه دانشگاهی و پلیس‌های تخصصی نقش مهمی در ارتقای و تقویت امنیت عمومی و داخلی استان و کشور ایفا کند.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه همکاری در هشت ماده و 42 بند فعالیت تنظیم و به امضای طرفین رسید.


نظر شما :