/به همت سازمان جهاددانشگاهی یزد رویداد دیدار برگزار شد/

شهردار یزد: پلان مدیریت ثبت جهانی ملاک مناسبی برای رونق گردشگری یزد است

۱۳ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۸ کد : ۱۱۸۹۲ تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر عمومی
شهردار یزد آموزش نیروی انسانی متنوع در سطوح اجتماعی مختلف را از دیگر ضرورت های اجرایی در حوزه گردشگری دانست و گفت:‌ پلان مدیریت ثبت جهانی می‌تواند نقشه راه مناسبی برای توسعه گردشگری یزد باشد.
شهردار یزد: پلان مدیریت ثبت جهانی ملاک مناسبی برای رونق گردشگری یزد است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و به نقل از ایسنا «جمال الدین عزیزی »در همایش استانی «رویداد دیدار» که با محوریت «نقش دانشگاه در توانمندسازی ارکان فعال گردشگری» به مناسبت روز جهانی گردشگری به میزبانی جهاددانشگاهی در دانشگاه علم و هنر برگزار شد، با بیان این که ثبت جهانی یزد امروز محور بسیاری از فعالیت های مدیریت شهری است، اظهار کرد:‌ پلان مدیریت ثبت جهانی می‌تواند نقشه راه مناسبی برای توسعه گردشگری یزد باشد.

وی با اشاره به نقش جامعه دانشگاهی در توسعه شهر و استان یزد،‌افزود: دانشگاهیان می‌توانند با مشارکت مستمر مسیر دستیابی به اهداف ثبت جهانی یزد را هموارتر سازند.

شهردار یزد آموزش نیروی انسانی متنوع در سطوح اجتماعی مختلف را از دیگر ضرورت های اجرایی در حوزه گردشگری دانست و گفت:‌ پیوستن شهر یزد به شبکه‌های شهرهای یادگیرنده جهان فرصت مناسبی برای توجه بیش از پیش به مقوله آموزش در حوزه گردشگری است.

عزیزی تصریح کرد:‌ ایجاد تحول در نحوه آموزش شهروندی و عمومی از جمله تعهدات یزد برای عضویت در شبکه جهانی شهرهای یادگیرنده است.

این مسئول ایجاد تحول آموزشی در محتوای متناسب با نیازهای توسعه‌ای جامعه را یکی از اولویت‌های اجرایی برای شهرهای عضو شبکه جهانی شهرهای یادگیرنده دانست و بیان کرد: زندگی جمعی و شهروندی، توجه به منافع جمعی بجای منافع شخصی، کسب دانش مفید برای زندگی اجتماعی بهتر و ابعاد مختلف جهانی شدن، از جمله سر فصل‌های آموزشی برای شهرهای یادگیرنده جهان است.

وی در پایان سخنان خود با بیان این که امیدواریم مراکز آموزش عالی یزد به ویژه دانشگاه علم و هنر بتوانند تحولی لازم در حوزه آموزش گرفتن و آموزش دادن ایجاد کنند، گفت:‌ نتایج این چنین رویدادهایی باید به عنوان راهکار توسعه ای تدوین و منتشر شود.

انتهای پیام


نظر شما :