با حضور ۶۴ تیم؛ مرحله ی منطقه ­ای هشتمین دوره ی مسابقات ملی مناظره دانشجویان برگزار می شود

۰۷ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۵ کد : ۱۱۷۱۴ فرهنگی عمومی
مرحله منطقه ­ای هشتمین دوره ی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور ۶۴ تیم دانشجویی از سراسر کشور برگزار می­ شود.
با حضور ۶۴ تیم؛ مرحله ی منطقه ­ای هشتمین دوره ی مسابقات ملی مناظره دانشجویان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، استان­ های «البرز»، «هرمزگان»، «کردستان»، و «خراسان شمالی» در این مرحله از مسابقات میزبان تیم­ های دانشجویی راه یافته به مرحله منطقه ­ای خواهند بود.

این مسابقات طبق زما­بندی ­های صورت گرفته، در استان البرز از 8 تا 10 مهرماه، هرمزگان 12 تا 14 آبان، خراسان شمالی و کردستان 18 تا 20 آبان ماه سال 1398 برگزار می شود.

مرحله منطقه ­ای هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه بجنورد واقع در استان خراسان شمالی، دانشگاه سنندج در استان کردستان، دانشگاه خوارزمی در استان البرز و همچنین دانشگاه هرمزگان برگزار می شود و تیم­های دانشجویی شرکت کننده جهت انتخاب تیم­های راه یافته به مرحله کشوری با یکدیگر به مناظره می­پردازند.

مناظرات تیم­ های برتردانشگاه های الزهرا(س)، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت، دانشگاه علوم­پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه امام صادق(ع)، علامه طباطبایی(ره)، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، علم و فرهنگ و مجتمع آموزش عالی سلامت از منطقه ورامین و همچنین پردیس امیرکبیر البرز فرهنگیان که به مرحله منطقه­ای راه یافته­اند در دانشگاه خوارزمی واقع در استان البرز برگزار خواهد شد.

استان هرمزگان میزبان راه یافتگان به مرحله منطقه­ای و تیم­های برتر دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، استان­های هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، کرمان، فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و تیم چهارم استان یزد خواهد بود.

مناظرات تیم ­های برتر دانشجویی و نمایندگان دانشگاه ­های استان اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و تیم چهارم چهارمحال و بختیاری نیز که به مرحله منطقه ­ای راه پیدا کرده­اند در دانشگاه سنندج برگزار می­ گردد.

همچنین استان خراسان شمالی میزبان تیم­های برتر دانشجویی و راه یافتگان به مرحله منطقه ­ای با نمایندگان دانشگاه­ های استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان، یزد، سمنان، گیلان، قم و مازندران خواهد بود.

گفتنی است، هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور ۶۲۵ تیم در دانشگاه­ های سراسر کشور برگزار شد که در این بین ۶۴ تیم به مرحله منطقه ­ای راه پیدا کردند و از این بین هر منطقه ۳ تیم و مجموعاً ۱۲ تیم به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

این مسابقات در 27 واحد استانی و 13 واحد دانشگاهی برگزار گردید و دبیرخانه دائمی آن در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قرار دارد که علاقمندان برای شرکت و یا کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به سایت این دبیرخانه به آدرسwww.isdc.ir  مراجعه کنند.


نظر شما :