تجمع دانشجویان دانشگاه علم و هنر یزد در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۱ کد : ۷۵۹۷۳ تاپ خبر عمومی
دانشجویان دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی یزد با تجمع در جوار یادمان شهید گمنام ضمن حمایت از مردم غزه و لبنان، جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سیدحسن نصرالله را محکوم کردند.
تجمع دانشجویان دانشگاه علم و هنر یزد در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، دانشجویان دانشگاه علم و هنر یزد، ظهر امروز، هشتم مهرماه با تجمع در جوار یادمان شهید گمنام ضمن حمایت از مردم غزه و لبنان، جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را محکوم کردند.
 
در این مراسم، دانشجویان با سردادن شعارهای حماسی، بر همبستگی خود با ملت‌های مظلوم منطقه تأکید کردند و از حامیان حقوق بشر خواستند که به جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهند. دانشجویان با تأکید بر اهمیت حمایت از مقاومت اسلامی و وحدت مسلمانان، به ابراز احساسات خود پرداختند و از همه جوانان دعوت کردند تا در کنار هم، در برابر ظلم و ستم ایستادگی کنند.
 
این تجمع نشان‌دهنده روحیه انقلابی و همبستگی دانشجویان دانشگاه علم و هنر با ملت‌های مظلوم منطقه بود و یادآور شد که این دانشگاه همواره در راستای حمایت از حق و عدالت و ایستادگی در برابر ظلم، فعال خواهد بود. در پایان، حاضران با خواندن فاتحه‌ای برای شهیدان مقاومت و اعلام همبستگی با خانواده‌های شهدا، این مراسم را به پایان رساندند و بر عزم راسخ خود برای ادامه مسیر مقاومت تأکید کردند.

نظر شما :