اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی
* معرفی اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی
اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و رفاه حال کارکنان این سازمان تأسیس شده است. این اداره بهعنوان یک نهاد کلیدی در ارائه خدمات متنوع و حمایتی، نقش بسزایی در تسهیل فعالیتهای روزمره و آموزشی دارد.
خدمات این اداره شامل موارد زیر است:
خدمات رفاهی: فراهمسازی امکانات رفاهی و ایاب و ذهاب، خدمات ورزشی و فضاهای اجتماعی برای ارتقاء سطح آسایش و تعاملات اجتماعی.
پشتیبانی مالی: ارائه مشاورههای مالی و تسهیلاتی به کارکنان برای کاهش فشارهای اقتصادی و ایجاد فرصتهای بهتر.
برگزاری کارگاهها و دورههای آموزشی: برگزاری برنامههای آموزشی و کارگاههای تخصصی به منظور ارتقاء مهارتها و دانش کارکنان
حمایتهای فرهنگی و اجتماعی: اجرای برنامههای فرهنگی و اجتماعی که به تقویت همبستگی میان اعضای سازمان و ارتقاء فرهنگ سازمانی کمک میکند.
این اداره بهدنبال ایجاد فضایی پویا و سازنده است که در آن تمامی اعضای سازمان بتوانند از امکانات و خدمات بهینه بهرهمند شوند و به رشد و توسعه فردی و حرفهای خود ادامه دهند. با تلاش مستمر و برنامهریزی دقیق، اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی جهاددانشگاهی استان یزد در راستای تأمین رفاه و آسایش اعضای خود گام برمیدارد.
* اعضای اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی
محمد رضایی | مدیر اداره | |
سازمان جهاددانشگاهی استان یزد | ||
ساختمان امام علی، طبقه سوم | 035-3162 3010 |
حمید حریرفروش | متصدی دبیرخانه | |
سازمان جهاددانشگاهی استان یزد | ||
ساختمان امام علی، طبقه سوم | 035-3162 3021 |
.
رمضان زارع سنگ درازی | متصدی خدمات عمومی | |
سازمان جهاددانشگاهی استان یزد | ||
ساختمان امام علی، طبقه سوم | 035-3162 3027 |
.
محمدمجتبی حاجی یوسفی | متصدی خدمات عمومی | |
سازمان جهاددانشگاهی استان یزد | ||
ساختمان امام علی، طبقه سوم | 035-3162 3027 |
.
حمیدرضا دادخواه | تکنسین تاسیسات | |
سازمان جهاددانشگاهی استان یزد | ||
ساختمان امام علی، طبقه سوم | 035-3162 2034 |