تشریح برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی در استان یزد

۱۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲ کد : ۷۴۰۳۲ تاپ خبر عمومی
تشریح برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی در استان یزد


به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد؛ محدرضا دهقانی فیروزآبادی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان با نزدیک شدن 16 مرداد ماه چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار "جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان"، برنامه های این سازمان را تشریح کرد.
وی تصریح کرد: امسال نیز با توجه به تقارن سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با ایام محرم و صفر، ویژه برنامه های این نهاد به یاد اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، رنگ و بوی حسینی به خود گرفته است.
رئیس سازمان جهاددانشگاهی یزد گفت؛ برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه معزز یزد با حضور مدیران استانی به میزبانی سازمان جهاددانشگاهی،  تجدید بیعت با آرمان های شهدا و حضور اعضای سازمان بر مزار شهید شمسی پور(شهید جهاددانشگاهی)، دیدار اعضای جهاددانشگاهی با امام جمعه معزز یزد، دیدار مدیران سازمان با استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حضور در برنامه های صدا و سیما را از برنامه های سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در استان عنوان کرد.
دهقانی همچنین به بازدید جمعی از مدیران و مسوولان استانی از بخش های مختلف جهاددانشگاهی به مناسبت سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی اشاره کرد.
دهقانی برگزاری مراسم زیارت عاشورا ، مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان ادارات و سازمان های استان از گزیده کتاب سلول های بهاری، کارگاه آموزشی هوش مصنوعی برای مدرسان مراکز آموزشی و اعضای سازمان، مسابقه رادیویی با حضور اعضای سازمان، مسابقات پیامکی در چندین مرحله برای اعضای جهاددانشگاهی و فراگیران مراکز آموزشی، مسابقات ورزشی ویژه اعضا را از جمله برنامه های دیگر سازمان یزد در این ایام اعلام نمود.
رئیس سازمان در پایان افزود: تبلیغات محیطی، فضاسازی، انعکاس فعالیت ها و اخبار، پویش جهاد ما با هدف انعکاس تصاویر و فعالیت های قدیمی سازمان، تهیه کلیپ و ... از جمله اقدامات گرامیداشت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی است که  به همت روابط عمومی جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.


نظر شما :