وبینار بین‌المللی «حج، قرآن‌محوری و همدلی با غزه» در ایکنا برگزار می‌شود

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۳ کد : ۷۲۳۴۴ فرهنگی تاپ خبر
وبینار بین‌المللی «حج، قرآن‌محوری و همدلی با غزه» با حضور اساتید و کارشناسان داخلی و خارجی دوشنبه، ۲۱ خرداد ساعت ۹ صبح از طریق پخش زنده آپارات ایکنا جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
وبینار بین‌المللی «حج، قرآن‌محوری و همدلی با غزه» در ایکنا برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، وبینار بین‌المللی «حج، قرآن‌محوری و همدلی با غزه» به همت ایکنا و با محوریت شعار حج سال ۱۴۰۳؛ «حج؛ قرآن‌محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» که از سوی شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تعیین شده است، همزمان با موسم حج سال جاری برگزار می‌شود.

 چالش‌های مهم جهان اسلام و امت اسلامی و به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و حمایت از مبارزات آنان علیه اشغالگران صهیونیست مبتنی بر آموزه‌های متعالی قرآن کریم، آثار عملیات طوفان الاقصی در زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین و ضرورت تأکید بر برائت از دشمنان صهیونیستی در مراسم حج سال جاری از جمله موضوعات مطرح شده در سخنرانی کارشناسان حاضر در این رویداد است.

زمان برگزاری این وبینار دوشنبه، ۲۱ خرداد برابر با سوم ذی‌الحجه ساعت ۹ صبح به وقت تهران خواهد بود.

دکتر محمدعلی آذرشب، استاد تمام دانشگاه تهران؛ عزمی عبدالحمید، رئیس دبیرخانه شورای سازمان‌های اسلامی مالزی؛ شیخ غازی حنینه، رئیس مجمع علمای مسلمان لبنان؛ قدیر آکاراس، رئیس اتحادیه علمای اهل بیت(ع) ترکیه و جان آندرو مورو، اسلام‌شناس و تازه‌مسلمان آمریکایی سخنرانان حاضر در این وبینار هستند.

پخش آنلاین وبینار از وب‌سایت آپارات به نشانی www.aparat.com/iqnanews/live میسر شده و محتوای سخنرانی حاضران در این نشست مجازی بر روی خروجی وب‌سایت ایکنا قرار می‌گیرد.

وبینار بین‌المللی «حج، قرآن غزه» در ایکنا برگزار می‌شود


نظر شما :