جهاددانشگاهی یزد مجری آموزش سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) در استان یزد

۰۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۱ کد : ۹۹۱۷ آموزشی تاپ خبر عمومی
سازمان جهاددانشگاهی یزد مجری آموزش سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) در استان یزد برای دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی شد.
جهاددانشگاهی یزد مجری آموزش سامانه تدارکات  الکترونیکی دولت ( ستاد) در استان یزد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، افروزیان معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد گفت: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بستری معاملاتی می باشد که تمامی فراخوان های مناقصه، خریدهای جزئی، متوسط و مزایده های زیر مجوعه دولت جمهوری اسلامی ایران راپوشش میدهد.

وی افزود: براساس ماده 2 آیین نامه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دستگاههای دولتی مکلف هستند برای انجام معاملات خود تنها از کانال این سامانه اقدام نمایند.این سامانه با ثبت تمامی فعالیت های اقتصادی امکان دسترسی راحت  وآسان را برای همگان فراهم می سازد.

افرزیان در ادامه گفت: از آن جایی که تمامی دستگاههای اجرایی برای معاملات خود باید از طریق این سامانه اقدام نمایند نیاز به کاربران آموزش دیده و ماهر جهت کار با سامانه خواهند داشت.

گفتنی است؛ در راستای پاسخ به نیاز دستگاههای اجرایی، جهاددانشگاهی با انعقاد تفاهم نامه با شرکت بهسازان ملت ارائه خدمات آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت را به کلیه کاربران بخش دولتی و خصوصی برعهده خواهد داشت.

افروزیان خاطر نشان ساخت:  بدین منظور اولین دوره کارگاه منطقه ایی  آموزش مدرسین سامانه ستاد در منطقه ی یزد و اصفهان در جهاددانشگاهی استان یزد از تاریخ 6 تا 8 مرداد ماه به مدت 3 روز برگزار خواهد شد که در این دوره آموزشی 8 نفر از استانهای یزد و اصفهان شرکت و در پایان پس از کسب امتیاز لازم گزینش شده و با دریافت گواهی می توانند به عنوان مدرس سامانه ستاد به فعالیت بپردازند.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در پایان اظهار داشت: دستگاههای اجرایی دولتی و بخش خصوصی می توانند کاربران سامانه ستاد خود را جهت گذراندن دوره آموزشی و کسب مهارت لازم به حوزه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد معرفی نمایند.

 

 


نظر شما :