با احکامی از سوی دکتر طیبی؛ مدیر راه‌اندازی، شورای سیاست‌گذاری تلویزیون اینترنتی جهاددانشگاهی و نماینده‌ی رییس این نهاد در شورا منصوب شدند

۰۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۲ کد : ۸۹۹۷ عمومی
رییس جهاددانشگاهی در ۳ حکم جداگانه، شورای سیاست‌گذاری تلویزیون اینترنتی این نهاد و نماینده‌ی خود در این شورا و مدیر راه‌اندازی این تلویزیون را منصوب کرد.
با احکامی از سوی دکتر طیبی؛ مدیر راه‌اندازی، شورای سیاست‌گذاری تلویزیون اینترنتی جهاددانشگاهی و نماینده‌ی رییس این نهاد در شورا منصوب شدند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی طی احکام جداگانه‌ای، ابوالقاسم رییسی را به عنوان مدیر راه‌اندازی و عضو شورای سیاست‌گذاری تلویزیون اینترنتی این نهاد، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، دکتر عیسی علیزاده،‌ دکتر سید محمد جواد شوشتری و علی متقیان را به عنوان دیگر اعضای شورا و هم‌چنین مهندس علی‌رضا زجاجی را به‌عنوان نماینده‌ی خود در شورای سیاست‌گذاری منصوب کرد.
در حکم اعضای شورای سیاست‌گذاری تلویزیون اینترنتی و نماینده‌ی رییس جهاددانشگاهی در این شورا آمده است:
«نظر به اهمیت حرکت در مسیر توزیع عادلانه و منصفانه خدمات قابل ارایه توسط جهاددانشگاهی به مردم شریف ایران اسلامی، انتشار دیدگاه‌های تخصصی کارشناسان خبره در رفع مشکلات و نارسایی‌های کشور و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی و فرهنگی این نهاد از طریق رسانه‌ی نوین تلویزیون اینترنتی جهاددانشگاهی، نظر به سوابق و تجارب ارزنده‌تان، برای مدت دو سال به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری تلویزیون اینترنتی جهاددانشگاهی و نماینده‌ی خود در این شورا» منصوب می‌نمایم.
انتظار می‌رود با توجه به نقش مهم این رسانه، مساعی خود را بمنظور تسریع و تسهیل بازتاب محتوای تولید شده در حوزه‌های خطیر فرهنگ و فناوری به بهترین شکل ممکن و نیز جلب مشارکت واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برای پشتیبانی علمی و عملی از این اقدام، به کار بگیرید.»
هم‌چنین در متن حکم ابوالقاسم رییسی به عنوان مدیر راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی جهاددانشگاهی آمده است:
«با عنایت به ضرورت راه‌اندازی و ایجاد "رسانه نوین تلویزیون اینترنتی جهاددانشگاهی"، جنابعالی را با حفظ سمت

 به‌عنوان «مدیر راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی جهاددانشگاهی» منصوب می‌نمایم. امید است با توکل به خدای متعال و بهره‌گیری از حداکثر توان مجموعه و همکاری همکاران مساعی خود را در جهت دستیابی به اهداف ذیل در چارچوب مصوبات شورای سیاست‌گذاری معطوف داشته و در جهت تحقق شایسته‌ی آن‌ها اقدامات لازم را معمول فرمایید. مزید توفیقات شما را از درگاه الهی مسالت دارد.
1.    برقراری ارتباط منظم و منطقی و مستمر بدنه کارشناسی و نخبگان جامعه با مجموعه دولت و نظام برای انعکاس نقدهای تخصصی آنان و ارائه نظرات و پیشنهادات در جهت رفع مشکلات و موانع پیشرفت کشور.
2.    حرکت در مسیر توزیع عادلانه و منصفانه خدمات قابل ارایه توسط جهاددانشگاهی به مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی
3.    انتشار دیدگاه‌های تخصصی کارشناسان خبره
4.    اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی و فرهنگی جهاددانشگاهی
5.    تولید و انتشار محتوای فاخر در حوزه‌های خطیر فرهنگ، فناوری و آموزشهای مهارتی به بهترین شکل ممکن»

گفتنی است، تلویزیون اینترنتی یا IPTV این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد که بتوانند برنامه‌ی تلویزیونی خود را از میان یک مرجع بزرگ انتخاب کنند و در بستر اینترنت، تلویزیون هوشمند و اپلیکیشن تماشا کنند.


نظر شما :