ثبت نام دوره های آموزشی جهاددانشگاهی در ترم پاییز ۱۴۰۳ به صورت حضوری و آنلاین شروع شد.

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۷ کد : ۷۵۴۱۰ آموزشی تاپ خبر
ثبت نام دوره های آموزشی جهاددانشگاهی در ترم پاییز ۱۴۰۳ به صورت حضوری و آنلاین شروع شد.

 

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، ثبت نام دوره های آموزشی جهاددانشگاهی در ترم پاییز ۱۴۰3 به صورت حضوری و آنلاین شروع شد.

معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، با بیان اینکه ثبت نام ترم پاییز  ۱۴۰3 تا 17 مهر ماه ادامه دارد افزود: آموزشهای عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی در قالب گروه های آموزشی زبان ‎‎ های خارجی، حسابداری و مدیریت، فنی و مهندسی، کشاورزی، کامپیوتر، پزشکی، علوم انسانی و هنر و معماری برای مقاطع سنی مختلف برگزار می شود.

 معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد گفت؛ دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در ترم پاییز در مراکز آموزشی یزد به شکل حضوری و همچنین به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره ‎‎ های آموزشی جهاددانشگاهی در مراکز آموزشی شهرستان یزد دایر می‌باشد، خاطرنشان کرد: ثبت نام در ترم پاییز ۱۴۰3 با مراجعه حضوری به مراکز یا از طریق سایت www.jdyazd.ac.ir امکان پذیر است و شروع کلاس‌های عمومی و  دوره‌های تخصصی از هفتم مهرماه خواهد بود.

معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان بهره مندی از اساتید ممتاز و ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید را از ویژگی‎‎ های دوره‎‎های آموزشی جهاددانشگاهی خواند

مراکز آموزشی سازمان:

* مرکز شماره دو: بلوار دهه فجر جنب امامزاده سید نصرا... به شماره تلفن 36308110

* مرکز شماره سه: آزادشهر، فلکه سوم به شماره تلفن ۳۷۲۲۶۵۵۵

* مرکز شماره چهار: امامشهر، ابتدای ۵۲ متری به شماره تلفن ۳۵۲۶۱۴۵۱

* مرکز آموزش مجازی و آنلاین با شماره تلفن ۳۸۳۰۳۴۵۲


( ۸۰ )

نظر شما :