کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی کوبه اوزاکا؛ افتخار جدید برای دانشگاه علم و هنر سازمان جهاددانشگاهی

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۳ کد : ۷۵۳۶۳ تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
نازنین آزادنیا، در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کوبه اوزاکا موفق به کسب مقام دوم در رشته کومیته تیمی رده سنی جوانان وزن آزاد و دریافت مدال نقره شد. این مسابقات با حضور ورزشکاران سراسر کشور و در رده‌های سنی مختلف برگزار شد و دانشگاه علم و هنر از این موفقیت بزرگ تقدیر کرد.
کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی کوبه اوزاکا؛ افتخار جدید برای دانشگاه علم و هنر سازمان جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، نازنین آزادنیا، فرزند مریم جبالی، از اعضای دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهی استان یزد، در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور انجمن کوبه اوزاکا موفق به کسب مقام دوم در رشته کومیته تیمی رده سنی جوانان و در وزن آزاد شد. این ورزشکار جوان با تلاش و پشتکار فراوان، توانست در این مسابقات که با حضور گسترده‌ای از ورزشکاران سراسر کشور برگزار شد، جایگاه شایسته‌ای کسب کند و مدال نقره را به گردن آویزد.

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کوبه اوزاکا با عنوان "نکوداشت استاد مسعود غفارنژاد" در فضایی پویا و پرهیجان برگزار شد. این رویداد ملی با حضور ورزشکارانی از استان‌های مختلف کشور، در دو بخش بانوان و آقایان، و در رده‌های سنی متنوع از جمله خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار گردید. طی این مسابقات، ورزشکاران در رشته‌های مختلفی همچون کاتا و کومیته به رقابت پرداختند و شاهد رقابت‌های سخت و جذابی در تمامی رده‌ها بودیم.

نازنین آزادنیا که در این مسابقات در رشته کومیته تیمی رده سنی جوانان و وزن آزاد شرکت کرده بود، با نشان دادن توانایی‌های بالای خود و تسلط در مبارزات، موفق به کسب مقام دوم شد. این موفقیت بزرگ، نه تنها افتخاری برای وی و خانواده‌اش، بلکه برای جامعه دانشگاهی دانشگاه علم و هنر نیز محسوب می‌شود.

دانشگاه علم و هنر، با تبریک ویژه به نازنین آزادنیا و مادر وی، مریم جبالی، عضو این دانشگاه، از این موفقیت ارزشمند تقدیر کرده و آن را نشانه‌ای از تلاش، استعداد و پشتکار ورزشکاران جوان کشور می‌داند. این موفقیت نشان‌دهنده‌ی اهمیت ورزش در زندگی جوانان و توجه ویژه دانشگاه به رشد و توسعه استعدادهای ورزشی دانشجویان و خانواده‌های آن‌هاست.

همچنین، دانشگاه علم و هنر از تمامی ورزشکاران و مربیان که در این مسابقات شرکت کرده‌اند تقدیر کرده و بر اهمیت ورزش در تربیت جسم و روح و تأثیر آن در پیشرفت‌های علمی و اجتماعی تأکید دارد. این دانشگاه همواره با پشتیبانی از ورزشکاران و استعدادهای برتر، در تلاش است تا محیطی را فراهم کند که در آن ورزش و تحصیل به عنوان دو رکن اساسی در کنار هم رشد کنند و آینده‌ای بهتر برای نسل جوان رقم بزنند.


نظر شما :