بازدید فرماندار یزد از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۹ کد : ۷۵۳۵۲ پژوهشی تاپ خبر عمومی
سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد که زلیخا زارع و محمدرضا قانع مدیر حوزه فرماندار و مسئول روابط عمومی این نهاد وی را همراهی می کردند، از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) وابسته به جهاددانشگاهی بازدید کرد.
بازدید فرماندار یزد از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد که زلیخا زارع و محمدرضا قانع مدیر حوزه فرماندار و مسئول روابط عمومی این نهاد وی را همراهی می کردند، از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) در یزد بازدید کرد.

فرماندار یزد در این بازدید ضمن تبریک ماه ربیع الاول و آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: با توجه به قرارگیری در آستانه بازگشایی مدارس در قالب اجرای پروژه مهر، اقدامات مختلفی از سوی نهادهای استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مهمترین قشری هستند که در جامعه فعالیت داشته و آینده جامعه را رقم می‌زنند، اضافه کرد: یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای پیشرفت‌ هر جامعه‌ای، منابع انسانی آن هستند و منابع انسانی متکی بر جامعه نخبگانی، علمی، اندیشه و نوآوری است.

مدرسی ادامه داد: باید برای دانش‌آموزان و مدارس فضایی فراهم شود تا ارتباط خوب و سازنده‌ای شکل گرفته و با یک نگاه روشن و امیدوار نسبت به آینده برنامه‌ریزی کرده و گام بردارند و با شوق و علاقه در مدرسه حضور یابند.

فرماندار یزد گفت: دولتمردان و مسئولان دستگاه‌های خدمانی نیز در این زمینه وظایفی برعهده دارند که می‌توان به مباحثی از جمله ترافیک و حمل و نقل بویژه سرویس مدارس، آماده‌سازی فضای شهری برای استقبال از بهار علم و اندیشه، فضای مدارس و ... اشاره کرد که نهادهای استان با کمک آموزش و پرورش تلاش می‌کنند تا این فضا به نحو شایسته ای مهیا شود.

وی با اشاره به اینکه استان یزد در سه دهه متوالی بالاترین مدارج علمی را در سطح کشور کسب کرده است اظهار کرد: وظیفه داریم شرایط مطلوب در این زمینه برای این قشر فراهم شود. در همین راستا شورای آموزش و پرورش شهرستان در مردادماه با همین موضوع تشکیل شد و شورای آموزش و پرورش استان نیز به ریاست استاندار در هفته گذشته برگزار و تأکیدات بسیار مهم و سازنده ای برای هماهنگی دستگاه‌ها و شروع مهرماه ارائه شد.

فرماندار یزد گفت: امیدواریم اقدامات خوبی در مدارس رقم خورد و فضای مدرسه جذاب و به نحوی باشد تا دانش آموز با ذوق و علاقه وارد مدرسه شده و مدرسه را به عنوان خانه دوم بپذیرد.

وی با اشاره به برگزاری شورای آموزش و پرورش در این هفته نیز گفت: در قالب این نشست موضوعات بار دیگر بازبینی و نقاط ضعف مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تلاش می‌کنیم نسبت به رفع آن اقدام شود و هر گونه نگرانی بابت موضوعاتی که وجود دارد به حداقل برسانیم.


نظر شما :